Sivuja:
Toiminto
  • #1696 kirjoittanut Majuri 01 Feb 2020
  • Tämä selittääkin hintaeron. Hieno huomio.
    Kallis 1A. Merkki maksaa myös. Voihan se olla että laadun tarkkailua on tehty kalliimmassa enemmän.
  • #1697 kirjoittanut Aakku 01 Feb 2020
  • Kallis 1A. Merkki maksaa myös. Voihan se olla että laadun tarkkailua on tehty kalliimmassa enemmän.
    Onhan Ctek tunnettu ja paljon myyty älylaturi...

    Itse en kyllä luota siihenkään. Pari Ctekkiä olen pistänyt romuihin, koska latasi älyttömästi akkua kuivaksi.
    Vuorokautta kauempaa en yleensä pidä laturia kiinnitettynä valvomatta.
  • #1698 kirjoittanut Hesus 01 Feb 2020
  • www.youtube.com/watch?time_continue=37&v=2bbKxFHV4KE&feature=emb_logo
    Uuden veroisen ostin 40€. Onko muilla? Mitä olette mieltä?

    Muuten asiallisen oloinen mutta itse en ainakaan pidä pestävistä suodattimista. Hankalaa reissussa. Roskiin heitettävä paperisuodatin ois parempi.
  • #1699 kirjoittanut Tarvasjoki 01 Feb 2020
  • Muuten asiallisen oloinen mutta itse en ainakaan pidä pestävistä suodattimista. Hankalaa reissussa. Roskiin heitettävä paperisuodatin ois parempi.
    ei sitä kesto suodatinta oo pakko käyttää pistää tilalle paperisen ,toimii ihan hyvin oli ammoin moinen keitin jossa oli kestosuodatin , nykyään Perkolaattori saa paremmat kahvit.
  • #1700 kirjoittanut T-Cat 01 Feb 2020
  • Polariksen mönkijään Arctic Catin laukku etutelineelle kun halvalla sain. Materiaali nylonia ja korkeus 19cm, käytännöllisempi kuin Pållen omat mallit.
  • #1701 kirjoittanut Hesus 01 Feb 2020
  • ei sitä kesto suodatinta oo pakko käyttää pistää tilalle paperisen ,toimii ihan hyvin oli ammoin moinen keitin jossa oli kestosuodatin , nykyään Perkolaattori saa paremmat kahvit.

    sopiiko tohon paperinen?
    on mullakin ollut 3kpl keittimiä, mihin kuului kestosuodattimet mutta käytin paperisia. Mutta mun mielestä tuossa videon keittimessä oli sen verran erikoisen mallinen suodatin, että saako paperista istumaan hyvin?
  • #1702 kirjoittanut Majuri 01 Feb 2020
  • sopiiko tohon paperinen?
    on mullakin ollut 3kpl keittimiä, mihin kuului kestosuodattimet mutta käytin paperisia. Mutta mun mielestä tuossa videon keittimessä oli sen verran erikoisen mallinen suodatin, että saako paperista istumaan hyvin?
    Tosi pieni on suodatin et ei varmaan mistään kertakäyttösiä löydy.
  • #1703 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 01 Feb 2020
  • Veden keitin/ muru kahvi ala Lidl.Maku asioista ollaan montaaa mieltä. Ja hyvä niin Thumb
  • #1704 kirjoittanut Tarvasjoki 02 Feb 2020
  • Tosi pieni on suodatin et ei varmaan mistään kertakäyttösiä löydy.
    paperisia monta eri kokoa uskoisin että pienin sopii ja saahan sitä taiteltua mihin muotoon vain.eikö pienin 102 tai 101 pussikoko
  • #1705 kirjoittanut jamppa508 02 Feb 2020




  • Pitihän tuo hakea kun halvalla sai ;)
  • #1706 kirjoittanut Jeppe 02 Feb 2020
  • Mopoilu varusteita messuilta.
  • #1707 kirjoittanut Naussi 02 Feb 2020
  • Timco 2000i
  • #1708 kirjoittanut Ossi66 06 Feb 2020
  • Bosch AGM 95Ah veturiin.

    Olis kyllä pitänyt edellinen elvyttää vielä kertaalleen, mutta eiköhän tuo ole nyt jo täysin palvellut  ;D
  • #1709 kirjoittanut hemppat 07 Feb 2020
  • Minikokoisen tupkatikun eli tikun joka sopii autosoittimeen ja puhelimeen.  Siirärn tikulle muutaman kymmenen äänikirjaa joita kuuntelemme matkalla joka sujuu hyvän kirjan kanssa mukavasti. Tilaa on myös musiikille. Kirjat ovat ripattu äänikirjalevyiltä ja koottu luvuttain mp3 tiedostoiksi tai kopioitu suoraan mp3 muotoisilta levyiltä.
  • #1710 kirjoittanut foothillster 08 Feb 2020
  • Neuvostovalmisteise t liukulumikengät
Sivuja:
Toiminto