Eikös tuo sähkötarjous ollut vain ensimmäiseksi vuodeksi, sitten pompsahtaa johonkin?
Se on minulle kiinteä kolme vuotta, jonka voin katkaista kahden vuoden jälkeen.
Se on minulle kiinteä kolme vuotta, jonka voin katkaista kahden vuoden jälkeen. "Spessu mopo" peräkuormana.Reilut 2kk meni koneremontissa. Kaikki postilakot ja joulut sotki osatoimituksia. Mutta ajettava auto hankinnasta tuli - tänään aloitettiin sisäänajo Jotakin sitä näistäkin valmistuuHälytysjärjestelmä Anti-Walking pinnit kivääriin.
Ihanan kova kilohinta....painoa muutama gramma ja 60 egee...
Anti-Walking pinnit kivääriin. Off-Topic: Kiinasta?? Se on ilon päivä koittanut sitten autoillessa .
Volvon tankkiin menee 100€ yhdellä kertaa dieseliä. HälytysjärjestelmäEi, semmonen on jo, tallennus ja ilmoitus minulle ja vaimolle hiljaisesti, on talossa ja matkamökissä, ilmoitus kännykkään kuvien kera. Siihen vois kyllä vielä yhdistää oikeastaan live lähetyksen vaikka facee ja pariin muuhun sos-mediaan, oven pieleen sisäpuolelle ilmoitus että olet hyväksynyt kuvauksen tulemalla sisään matkamökkiin. Taitaa tulla jonkun sorti kevyt tietokone netin selailuun matkamökkiin linux pohjaisena. Poika värkää huvikseen ja oppiakseen myös valmistuksen saloja. Ja jos sallin niin kakkosnäyttö makuukammarin puolelle, mutta epäilen ettei tarvita, vaan laitetaan tv:n tilalle tuo ja poika värkkää siihen myös digi-tv näkyväksi.
Ihan suomalaista valmistusta, maailman parhaat anti-walking pinnit. ns turvallisuuden kannalta kriittisiin osiin ei laiteta kiinaosia, vaikka niitäkin on toissijaisissa paikoissa....tähtäi men jalat, vyökotelot, lipaskotelot, kädensijat ymsyms on ihan ookoo harrastekäyttöön, työkaluihin sitten tietty made in usa, israel tms Kun liipasimesta vetäsee täytyy olla varma milloin lähtee ja montako lähtee kerta liipaisulla.... Veturin päivitys, nelisen kk ns. "laskettuun aikaan" Onnea hankintapäätökselle . Mun kaaliin ei vaan millään mene yhdistelmä veturi ja 1.5 diesel 😁 Onnea hankintapäätökselle .Aika kaukaa se loikkii, toisaalta aika keponen tuo peffletti uudet 1.5 turbot on aika pirteitä... rajansa tietty kaikella
Mun kaaliin ei vaan millään mene yhdistelmä veturi ja 1.5 diesel 😁No eipä tuossa korkealta pudota, nykyinen kun on 1.6 diesel ja molemmille luvataan yhä samaiset 130hv, niin eiköhän tuo pefletti kuitenkin Berlingollakin liikahda Aika kaukaa se loikkii, toisaalta aika keponen tuo pefflettiNo oma/kok.massaa tuolla on 1200/1700kg, joten enää ei vaunussa lastattavuutta ihan hirmuisesti ole (Berlingo nyppii "vain" 1450kg, nykyinen QQ 1800kg), mutta toisaalta enää kahestaan vaunulla liikutaankin, joten eiköhän tuokin ole ihan riittävä - varsinkin kun nyt on veturissa tuota konttia johon voi osan tavaroista mättää, kaiken ei tartte enää olla vaunussa |