180Ah akku, pitäisi vielä sovittaa paikoilleen.
180Ah akku, pitäisi vielä sovittaa paikoilleen.
HP Elitebook 8530w + telakka + lisäakku + HP laserjet 1010 =50 euroa.Lähes virheettömiä kaikki.
En viitsinyt enää tingata.
Kännykkääni kannet kun on pari kertaa taskussa irrallaan ollessaan "seikkaillut". Toivottavasti ei tule isoa laskua. Heti huomasin, että aikas hyvä ostos. Tuossa Samsungissa on niin iso näyttö, että on ongelmia pitää sitä kädessä niin, että puhelinta pitävä sormi ei osu siihen ja estä toimintoja.
Ostin Atriaan lasinpyyhkimet. Ne on pareittain ja aika rajattu merkkivalikoima mainittu paketissa. Varsinaista pakkomyyntiä. Edellisen hankinnan, pyyhkijöiden vaihtokumit, palautin.
Tämä ei ole varsinainen hankinta, mutta nyt mulla on Venemestarin uusin numero. Se tuli yllättäen ja pyytämättä, niin kuin salaisia papereita yhdelle pääministerille joskus. Olin aikanaan Venemestarin tilaaja silloin kun mulla oli veneitä. Lähettivät näytenumeron.
Yksi pari kaapinoven vetimiä kulkimeen.
Uudet Sidin pyöräilykengät spinningiin. Edellisillä olikin ikää jo 8 vuotta...
Piti pitkästä aikaa ostaa omaan piikkiin puhelin
Eli siis eikun kerralla semmoinen piisaa myös tulevaisuuden reissuihin amatöörille joka ei turistirysiä kierrä. Eikä kokoajan miettiä mistä virtaa. Tiistaina pitäisi tulla. https://getnord.com/uk Tämä ei ole varsinainen hankinta, mutta nyt mulla on Venemestarin uusin numero. Se tuli yllättäen ja pyytämättä, niin kuin salaisia papereita yhdelle pääministerille joskus. Olin aikanaan Venemestarin tilaaja silloin kun mulla oli veneitä. Lähettivät näytenumeron. Se on hyvä lehti. Opin paljon käytännön tekniikkahommista siitä aikanaan. Oliskin karavaanarille samanlainen tarjolla. Se on hyvä lehti. Opin paljon käytännön tekniikkahommista siitä aikanaan. Oliskin karavaanarille samanlainen tarjolla.Onhan noita lehtisiä paljon Caravan touhuun. Onhan noita lehtisiä paljon Caravan touhuun. Missä kerrotaan vaikka kuinka tiivistetään saumat tai korjataan ikkunan pleksi? Venemestari on hyvä lehti. Tulee minullekin
Lainaus käyttäjältä: *****
Bra-vision vetopeilit. Lokasuojamalli.
|