Sivuja:
Toiminto
  • #1441 kirjoittanut virpimu76 28 Sep 2019
  • 2 kania  ja 10kpl nk. terassin ovia :)
  • #1442 kirjoittanut foothillster 28 Sep 2019
  • 180Ah akku, pitäisi vielä sovittaa paikoilleen.
  • #1443 kirjoittanut Pate 28 Sep 2019
  • HP Elitebook 8530w + telakka + lisäakku + HP laserjet 1010 =50 euroa.Lähes virheettömiä kaikki.
    En viitsinyt enää tingata.
  • #1444 kirjoittanut seppoko 02 Oct 2019
  • Kännykkääni kannet kun on pari kertaa taskussa irrallaan ollessaan "seikkaillut". Toivottavasti ei tule isoa laskua. Heti huomasin, että aikas hyvä ostos. Tuossa Samsungissa on niin iso näyttö, että on ongelmia pitää sitä kädessä niin, että puhelinta pitävä sormi ei osu siihen ja estä toimintoja.

    Ostin Atriaan lasinpyyhkimet. Ne on pareittain ja aika rajattu merkkivalikoima mainittu paketissa. Varsinaista pakkomyyntiä.  Thumbd Edellisen hankinnan, pyyhkijöiden vaihtokumit, palautin.
  • #1445 kirjoittanut seppoko 03 Oct 2019
  • Tämä ei ole varsinainen hankinta, mutta nyt mulla on Venemestarin uusin numero. Se tuli yllättäen ja pyytämättä, niin kuin salaisia papereita yhdelle pääministerille joskus. Olin aikanaan Venemestarin tilaaja silloin kun mulla oli veneitä. Lähettivät näytenumeron.
  • #1446 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 03 Oct 2019
  • Yksi pari kaapinoven vetimiä kulkimeen.
  • #1447 kirjoittanut MRi 05 Oct 2019
  • Uudet Sidin pyöräilykengät spinningiin. Edellisillä olikin ikää jo 8 vuotta...
  • #1448 kirjoittanut "Masi" 05 Oct 2019
  • Piti pitkästä aikaa ostaa omaan piikkiin puhelin ;)
    Eli siis eikun kerralla semmoinen piisaa myös tulevaisuuden reissuihin amatöörille joka ei turistirysiä kierrä.
    Eikä kokoajan miettiä mistä virtaa.
    Tiistaina pitäisi tulla.
    https://getnord.com/uk
  • #1449 kirjoittanut Alan 05 Oct 2019
  • Tämä ei ole varsinainen hankinta, mutta nyt mulla on Venemestarin uusin numero. Se tuli yllättäen ja pyytämättä, niin kuin salaisia papereita yhdelle pääministerille joskus. Olin aikanaan Venemestarin tilaaja silloin kun mulla oli veneitä. Lähettivät näytenumeron.

    Se on hyvä lehti. Opin paljon käytännön tekniikkahommista siitä aikanaan. Oliskin karavaanarille samanlainen tarjolla.
  • #1450 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 05 Oct 2019
  • Se on hyvä lehti. Opin paljon käytännön tekniikkahommista siitä aikanaan. Oliskin karavaanarille samanlainen tarjolla.
    Onhan noita lehtisiä paljon Caravan touhuun.
  • #1451 kirjoittanut smy 05 Oct 2019
  • Onhan noita lehtisiä paljon Caravan touhuun.

    Missä kerrotaan vaikka kuinka tiivistetään saumat tai korjataan ikkunan pleksi?
  • #1452 kirjoittanut Hutikuti 05 Oct 2019
  • Venemestari on hyvä lehti. Tulee minullekin Thumb
  • #1453 kirjoittanut pouhe 06 Oct 2019
  • Lainaus käyttäjältä: *****

    Tarkoitatko  uusia Kabe esitteitä? 😊😊
  • #1454 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 06 Oct 2019
  • Lainaus käyttäjältä: *****
    Joo ;) eihän niitä lehtisiä tartte onhan meillä tämä saitti Thumb
  • #1455 kirjoittanut Naussi 06 Oct 2019
  • Bra-vision vetopeilit. Lokasuojamalli.
Sivuja:
Toiminto