Sivuja:
Toiminto
  • #1006 kirjoittanut seppoko 22 Mar 2019
  • Tuollaisen minäkin sain , koko aika patteri loppu ja liuku jumitteli jos halusi kevyesti siirtää. Laitoin kierrätykseen ja löysin vanhan mittani -70 luvulta. Ei lopu enää, eikä jumita.

    Katselin eilen tuollaista liiterissä. Onneksi en sortunut, varsinkaan kun käyttöäkään ei juurikaan ole.
  • #1007 kirjoittanut Hutikuti 22 Mar 2019
  • Katselin eilen tuollaista liiterissä. Onneksi en sortunut, varsinkaan kun käyttöäkään ei juurikaan ole.
    Onhan tuolla 3 vuoden takuu  :D jos nyt tuon hintaista viitsii reklamoida.
  • #1008 kirjoittanut Arska 22 Mar 2019
  • Tuollaisen minäkin sain , koko aika patteri loppu ja liuku jumitteli jos halusi kevyesti siirtää. Laitoin kierrätykseen ja löysin vanhan mittani -70 luvulta. Ei lopu enää, eikä jumita.
    Mun omassa sentään patteri kestää, oon viilaillu sitä niin  nyt ei jumita ihan joka kerta. Eikä se mitenkään tarkka ole, suuntaa antava mitta.
  • #1009 kirjoittanut K.E.V 22 Mar 2019
  • Mun omassa sentään patteri kestää, oon viilaillu sitä niin  nyt ei jumita ihan joka kerta. Eikä se mitenkään tarkka ole, suuntaa antava mitta.
    No toi -70 lukuinen on jopa tarkka ,eikä mikään jumitteleva pila. Voihan rullamittaakin käyttää :laugh:
  • #1010 kirjoittanut El Maco 22 Mar 2019
  • Uusi kattoikkuna autoon.
  • #1011 kirjoittanut Hesus 23 Mar 2019
  • Kaikki kodinkoneet keittiöön.
    tai no liesituulettimen jätin eukon hankittavaksi; kristillinen tasajako..  ::)
  • #1012 kirjoittanut Alan 23 Mar 2019
  • Pari majapaikkaa kaukaa. Alkoi olla molempiin jo varauksia puolen vuoden päähän, parhaat menee ensin.
  • #1013 kirjoittanut pamaus 26 Mar 2019
  • Asuksen uusi Chromebook 14 tuuman Full HD näytöllä ja neliydin prosessorilla. 10 tunnin akun kestolla.

    Verkkokaupasta 299 €. Aikalailla hinta/laatu kohdallaan.

    https://www.verkkokauppa.com/fi/product/57587/kvjbd/Asus-Chromebook-C423NA-14-kannettava-Chrome-OS?list=OZCYkRhSt0jhcZ0tZZILy9pdYahDYDth2ttch7OpK9tfIINzBFOhcCX0hArWvhfx4EhDkS9huTfshBeCFheKKwheVpkhUjT1h0iEvht6PWhbCbHhVl03hIZ0chVwkwl
  • #1014 kirjoittanut Karabiilisti 27 Mar 2019
  • Tietsikka taitonetti.fi stä, siellä hinnat kohillaan.
    Hyviä yrityskoneita halpiskoneiden hinnalla....ja takuulla.
  • #1015 kirjoittanut pamaus 27 Mar 2019
  • Tietsikka taitonetti.fi stä, siellä hinnat kohillaan.
    Hyviä yrityskoneita halpiskoneiden hinnalla....ja takuulla.

    On hommattu kasa thinkpadeja, oikein hyviä. Yhtään chromebookkia siellä ei ole vaan myynnissä. Eikä yhtään 1.2 kg 14 tuumaista, 10 tunnin akunkestolla ja 24 kk takuulla.
  • #1016 kirjoittanut Tarvasjoki 27 Mar 2019
  • Ledi lamput 4g 3w , 20 kpl ebaysta .halogeenien tilalle nyt vartomaan postia että saapuu.Ja vielä uudet ylä palikat suuhun , nyt taas sujuu näkkärinkin pureskelu.
  • #1017 kirjoittanut El Maco 28 Mar 2019
  • Hommattu ja testattu. Led-nauhaa (ip68) Markiisin alapuolta valaitsemaan ja siihen himmennin. Aliexpressin kautta ja laadukkaan oloinen tuli, metallikuoretkin..

    Eli 3m nauhaa, warm white. Kauko-ohjattava himmennin, syöttö 12-24v ja ulos antaa 12v ja 3x6a

    Kakella saa sytytettyä/sammutettua ja himmennettyä. Tuolla nauhalla virrankulutus oli välillä 0.1-2ah

  • #1018 kirjoittanut Adrivaari 28 Mar 2019
  • Kesäkiekot Adriaan. Olen ollut vahva kotimaisten suosia. Nyt on se aikakausi päättynyt.
  • #1019 kirjoittanut wonderer 28 Mar 2019
  • Sunlight T69 S tilattu, ensi viikolla toimitus...samalla muuta pienempää kilkettä...soitin, peruutuskamera ja mobiilireititin.
  • #1020 kirjoittanut Pate 31 Mar 2019
  • Huawei Watch GT. https://consumer.huawei.com/fi/wearables/watch-gt/
    Positiivinen yllätys.
    Suosittelen.
Sivuja:
Toiminto