Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Ossi66:
Hain Halpa hallista ohiajaessa halvan 15€ kaminapuhaltimen. Käynnistyy 50 asteessa.
Nyt testissä kiukaalla parantamassa lauteen alusen ilmankiertoa ja tosiaan pyörii kiukaalla jo ekan pesällisen jälkeen. Pitää vielä virittää parempaan paikkaan halutun ilmankierron parantamiseksi.
Eilen mittailin, saunan ollessa lämmin, kiukaan päällys oli noin 200°, jolloin puhaltimen jalka oli noin 140°
megaman:
^
Mä oon miettinny joskus samaa, että miten puhallin toimis saunassa.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 12.12.2025 kello on 19:04 ---Hain Halpa hallista ohiajaessa halvan 15€ kaminapuhaltimen. Käynnistyy 50 asteessa.
Nyt testissä kiukaalla parantamassa lauteen alusen ilmankiertoa ja tosiaan pyörii kiukaalla jo ekan pesällisen jälkeen. Pitää vielä virittää parempaan paikkaan halutun ilmankierron parantamiseksi.
Eilen mittailin, saunan ollessa lämmin, kiukaan päällys oli noin 200°, jolloin puhaltimen jalka oli noin 140°
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa noilla lämmöillä tarkastaa paljonko puhallin kestää lämpöä ;)
Aika vähän kestää.
Aakku:
Ostin retkipakuun pohjapanssarin...
Lähinnä, ettei pölyä tulisi niin paljon moottoritilaan. Alla kun ei ole normaalisti edes muovia, vaan on täysin avoin. Saattaa se hiukan suojatakin. On aika painava pelti kuitenkin. Mitään kevyempää muovista ei löytynyt kaupoista.
hartsakoski:
Mulla on ollut puuhellan päällä kaminapuhaltimia kuinka kauan lienee.Nyt näytti että puhallin tuli tiensä päähän,ja ostin Lidlistä uuden.Se oli täys pska,kesti kolme tuntia,palautin ja otin rahat takaisin.Purin vanhan ihan atomeiksi,puhdistin sen,kasasin ja kiristelin ruuvit,rupes pelaamaan taas Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta