Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 28.09.2018 kello on 19:31 ---Minulla toinen ääripää 1300w ja piikit 2.9kw siniaaltoa. Waeco 😉
--- Lainaus päättyy ---
Paljon levollisemmalla mielellä nukkuisin sinun intikan kanssa Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 28.09.2018 kello on 19:00 ---Mistä ****** minä voin arvata millainen känny ja jääkaappi karabiilistilla on.
Mutta jos ilmaiseksi annettu kapasiteetti ei riitä, käymilläni alueilla on voinut ostaa sähköä ihan tarpeen mukaan. Siellä etelässä vissiin sitten kaupataan vaan aurinkopaneelit yli valosähkön tarpeeseen - kuten kesällä jäähdytykseen? 😁
--- Lainaus päättyy ---
Semmost se on. Itte en ole ollut tolppasähkössä kuin pari kertaa sitten viime kevään. Taivaalta tullut on riittänyt. Huomenna tökkään mittarin jotta voi tehostaa Trumaa tuolla pikku sveitsiläisellä. Eikä taidaakutkaan koko talvea taivaalta lataantua.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 28.09.2018 kello on 19:32 ---Paljon levollisemmalla mielellä nukkuisin sinun intikan kanssa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Sen verran olen sähkön kanssa kaveri, etten samaan tilaan tuollaista ota. Täysi mahdottomuus laadukkaasti tehdä tuolla rahalla. Eli on naurettavaa suositella moista paskaa toisille....
Teukka-74:
Näin on. Jokin raja suosituksilla. Joku voi vielä haksahtaa ja seuraukset voivat olla karmeat Thumbd
smy:
Nebula kun myyntiin Telialle niin Telia meinasi alkaa rahastamaan mun liittymistä. Tuli soitto tänään että Nebulan liittymät irtisanotaan ja palvelu 'paranee'
No hommasin kilpailijalta 100M/10M VDSL2 liittymän, kasan kiinteitä ip osoitteita ja mobiililiittymän kotiin.
Tuli säästöä 200e ekalta vuodelta, ja siitä eteenpäin 500e/v. (verrattuna mitä Telia ehdotti). Ja ne tarjos vaan 50M/10M yhteyttä.
Sitten tuli hankittua inverterikytkentöih in tavaraa:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta