Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Elämää suomalaismetsissä
pamaus:
Varmaan sitä pitää itsensä laskea etelä-pohjalaiseksi, kun molemmat vanhemmat on etelä-pohjanmaalta ja heidän vanhempansa ja itse asuu etelä-pohjanmaalla, kylässä, jossa on enemmän lehmiä kuin ihmisiä ; )
- Nii on jano notta sylyki pölisöö
kimi:
Ehkä sitä voisi itsensä Stadilaiseksi kutsua. Suku muuttanut tänne 1600 luvulla ja on asunut Helsingissä lukuunottamatta vajaan 30v pyrähdystä naapurikuntaan. Itse siis synnyin ja asuin parisenkymmentä vuotta Espoossa ja nyt reilu 30 v Helsingissä. Tosin täällä olen asunut useassa eri kaupunginosassa ja asumismuotoina kerrostaloja, paritalo ja nyt kytketyssä erillistalossa.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.06.2018 kello on 20:47 ---Ehkä sitä voisi itsensä Stadilaiseksi kutsua. Suku muuttanut tänne 1600 luvulla ja on asunut Helsingissä lukuunottamatta vajaan 30v pyrähdystä naapurikuntaan. Itse siis synnyin ja asuin parisenkymmentä vuotta Espoossa ja nyt reilu 30 v Helsingissä. Tosin täällä olen asunut useassa eri kaupunginosassa ja asumismuotoina kerrostaloja, paritalo ja nyt kytketyssä erillistalossa.
--- Lainaus päättyy ---
Ei tuo kytketty erillistalo oikein aukea Lappilaiselle.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 17.06.2018 kello on 21:19 ---Ei tuo kytketty erillistalo oikein aukea Lappilaiselle.
--- Lainaus päättyy ---
Se on niinkun omakotitaloja rivissä ja ne on yhdistetty esim. autokatoksella.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.06.2018 kello on 21:28 ---Se on niinkun omakotitaloja rivissä ja ne on yhdistetty esim. autokatoksella.
--- Lainaus päättyy ---
Aha, vähän niinkuin rivari mutta ei kuitenkaan, kaikkea sitä on.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta