Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Henkilöauton muuttaminen pakettiautoksi

<< < (5/8) > >>

Itärajan kulkija:
Tuollaiset hässäkät laitettiin johtojen tilalle, mutta ei toiminut ainakaan minulla, 2,2 ohmin vastukset alkuperäisten johtojen päissä toimi.

Itärajan kulkija:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  8.08.2019     kello on 21:17 ---Just päivällä kysyin miten Volvon saa paksuksi.
Penkki pitää poistaa ja sen kiinnikkeet deaktivoida.
Lattia on oltava tasainen.
Volvossa on laitettava istuintunnistimiin huijauslaitteet pitämään varoitusjärjestelmä valot kurissa.

--- Lainaus päättyy ---

Ei minulle kukaan puhunut mitään tasaisesta lattiasta, eikä luultavasti löydy tuolle mitään perustettakaan mistään, koska saahan pakettiauton lattiassa olla korokkeita ja lokeroita. Näyttää olevan aika isoja vaihteluita määräysten tulkinnassa eri katsastuspisteiden välillä. Ne huijauslaitteet laitetaan turvavoiden esikiristimille meneviin johtoihin, koska ainakaan tuossa minun autossa ei ole takana istuintunnistimia, mutta turvavyön poistaminen laukaisee turvatyynyn vikavalon.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Itärajan kulkija -  9.08.2019     kello on 09:34 ---Ei minulle kukaan puhunut mitään tasaisesta lattiasta, eikä luultavasti löydy tuolle mitään perustettakaan mistään, koska saahan pakettiauton lattiassa olla korokkeita ja lokeroita. Näyttää olevan aika isoja vaihteluita määräysten tulkinnassa eri katsastuspisteiden välillä. Ne huijauslaitteet laitetaan turvavoiden esikiristimille meneviin johtoihin, koska ainakaan tuossa minun autossa ei ole takana istuintunnistimia, mutta turvavyön poistaminen laukaisee turvatyynyn vikavalon.

--- Lainaus päättyy ---
On eroavaisuuksia tosiaan.
Mutta minä kysyn nyt ohjeet tuosta Ähtärin toimistolta kun siinä kaikki kamppeeni katsastelen ja he ovat kyllä asiallisesti mutta tarkasti antaneet ohjeita miten toimia.
Ja sittempä ne saa hyväksyttyä kun tekee ohjeiden mukaan,ainakin tähän asti.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  9.08.2019     kello on 09:50 ---On eroavaisuuksia tosiaan.
Mutta minä kysyn nyt ohjeet tuosta Ähtärin toimistolta kun siinä kaikki kamppeeni katsastelen ja he ovat kyllä asiallisesti mutta tarkasti antaneet ohjeita miten toimia.
Ja sittempä ne saa hyväksyttyä kun tekee ohjeiden mukaan,ainakin tähän asti.

--- Lainaus päättyy ---
Ja ainahan voi kysyä toisesta toimistosta...

Kysyy niin monesta konttorista, että löytyy mieluisimmat ohjeet ja tekee sitten sen mukaan. Luulisi kelpaavan.

Karabiilisti:
sehän riittää kun yks konttuuri hyväksyy, muiden ei tarviikaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View