Vois olla kova sana 

|
Sivuja: [1] Siirry alas
No kun Asukseen rahat laitat niin eipä mene hukkaan...
![]() Nimimerkillä: http://cdon.fi/kotielektroniikka/asus_u36sd-rx060v_13.3__intel_core_i5-2410m_4gb__500gb_w7hp_geforce_gt520m_1gb-14686429 Tämä nyt oli joku aika sitten hieman halvempi mutta tähän saapi nyt nopeamman prossun ja isomman kiintolevyn kun mulla. Täytyy sanoa että Asuksen laatu on tehny vaikutuksen notta luulen ettet pety ostoksessas. ![]() Täytyy sanoa että Asuksen laatu on tehny vaikutuksen notta luulen ettet pety ostoksessas. Asus on kyllä hyvä, kolmessa kotikoneessa on emolevynä Asus, ja parissa näytönohjaimenakin on Asus ![]() Ja emännän miniläppärikin on Asus (PC900).. Asus on kyllä hyvä, kolmessa kotikoneessa on emolevynä Asus, ja parissa näytönohjaimenakin on AsusLaatutietoinen kaiffari siis .Se siis jos haluat ettei tarvitse läppärie pidellä telakalla korjuulla.... Ainahi mun mielestä.Miniläppäreitä, laadukkaita, on kaksi. IPad ja MacBook Air 11".
![]() Niihä sitä luullaan että ne on ainoot
![]() Aena ku applesta kyse niin kaikki luulee että se o keksinnä pyörän uudestaan, ainakin markkinoinnin mielestä. Ei silti hyviä ne on, mutta on muitakin, jopa parempia jossakin suhteessa. Sivuja: [1] Siirry ylös
|