Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Uusi liikennevakuutus

<< < (3/4) > >>

kimi:
Ei ole täysin henkilökohtainen. Meillä nyt liikenteessä olevista 2 on vaimon nimissä ja 1 minun. Minun auton haltijaksi ollaan merkitty vaimo ja siten saatu bonukset täytenä siihenkin

pamaus:
Vakuutuskilpailu alkaa mennä mielenkiintoiseksi:

Joulukuussa saataville tulevan autovakuutuksen hinnoittelu perustuu kuljettajan ajotapaan.

Vakuutuksesta veloitettava maksu muuttuu kuukausittain sen mukaan, miten kuljettaja on ajanut.

Uudenlaisen vakuutuksen markkinoille tuova Bassadone Automotive Nordic kuvailee ajotapavakuutuksen olevan vahinkohistoriasta riippumaton, kuukausimaksuinen vakuutus, jonka hintaan kuluttaja vaikuttaa itse ajotavallaan.

Uudessa mallissa pienten autojen vakuutuskustannukse t voivat painua parhailla kuljettajilla jopa parinkympin tasolle kuukaudessa.

Arvio ajotavasta perustuu älypuhelinsovelluks en keräämään dataan

http://news.cision.com/fi/bassadone-automotive-nordic/r/bassadone-tuo-suomeen-uuden-autovakuutuksen--joka-perustuu-kuljettajan-ajotapaan,c2662720

ktako:
Ei ne bonusprosentit vaan maksuun jäävä rahasumma. Toiset vakuutusyhtiöt laskee bonukset kaskon liikennevahinko-osasta, kun toinen laskee koko vakuutussummasta.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako -  5.11.2018     kello on 09:25 ---Ei ne bonusprosentit vaan maksuun jäävä rahasumma.

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin näin. Eräskin yhtiö mainostaa "Suomen suurimmat bonukset", mutta kun hinnat pyöräyttää laskurilla, niin silti ne painuu korkeammiksi kuin toisella yhtiöllä vaikka bonarit pienemmät siellä ovatkin 8)

Jukkapoika:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  5.11.2018     kello on 08:03 ---Vakuutuskilpailu alkaa mennä mielenkiintoiseksi:

Joulukuussa saataville tulevan autovakuutuksen hinnoittelu perustuu kuljettajan ajotapaan.

Vakuutuksesta veloitettava maksu muuttuu kuukausittain sen mukaan, miten kuljettaja on ajanut.

Uudenlaisen vakuutuksen markkinoille tuova Bassadone Automotive Nordic kuvailee ajotapavakuutuksen olevan vahinkohistoriasta riippumaton, kuukausimaksuinen vakuutus, jonka hintaan kuluttaja vaikuttaa itse ajotavallaan.

Uudessa mallissa pienten autojen vakuutuskustannukse t voivat painua parhailla kuljettajilla jopa parinkympin tasolle kuukaudessa.

Arvio ajotavasta perustuu älypuhelinsovelluks en keräämään dataan

http://news.cision.com/fi/bassadone-automotive-nordic/r/bassadone-tuo-suomeen-uuden-autovakuutuksen--joka-perustuu-kuljettajan-ajotapaan,c2662720

--- Lainaus päättyy ---
Parikymppiä kuussa on paljon enemmän kuin nykyään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View