Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Usb-ladattava suihku

<< < (17/20) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 24.06.2018     kello on 19:23 ---Aina  Thumb No mieti nyt sinäkin. Kuka jättää kuivaamatta telttansa pidemmäksi aikaa? On tämäkin jankkaamista  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Hienoa omata oikeassa olemisen lahja. Mutta muille suihkutelttaa harkitsevien kannattaa huomioida että kuivattavaa tuulenvirettä ei aina ole.
Hulavanne-suihkuverhoyhdistelmä lienee paras. Kevyt kuljettaa ja verhon saa autoon sisälle kuivumaan. Vaunuilijat käynevät alueen suihkussa.
Itsellä ei tarvetta suihkuverhoon. Jos(ja mielellään kun) puska sallii, ulkopeseytyminen ilman verhoa. Perhe ei enää järkyty. Muuten auton peseytymistilassa.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 24.06.2018     kello on 19:53 ---  Niin asiahahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta.
  Onko tuo suihkuteltta tarpeellinen puskatalebandille, alueillahan on suihkut talon puolesta- luulisin?
  Silloin harvoin kun puskassa peseydyn, ajattelen josko joku tulee hän voi katsoa muualle halutessaan. ;D
  Tuota vaunun omistajaa ehkä enemmänkin pelottaa katsojien saapuminen.
  Todennäköisesti katsojakin ainakin joskus peseytyy?

--- Lainaus päättyy ---

Niin ja, miksi ei voi käydä kulkimen suihkussa, miksi ulos virittelemään.  ::)

Teukka-74:
Mautoilijan jutut saa jäädä omaan arvoonsa minun puolestani. Höpölle sen verran että kulkimessa(laatikossani)
ei ole kunnollista peseytymistilaa. Se olisi tietysti mukava lisä  Thumb Mutta näin mennään ja teltat kuivana  :laugh:

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 24.06.2018     kello on 20:09 ---Mautoilijan jutut saa jäädä omaan arvoonsa minun puolestani. Höpölle sen verran että kulkimessa(laatikossani)
ei ole kunnollista peseytymistilaa. Se olisi tietysti mukava lisä  Thumb Mutta näin mennään ja teltat kuivana  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

No, jo on perrrr, jos ei ole suihkua. Toivottavasti sitten seuraavassa.  Thumb

Teukka-74:
^
Uskoisin että tulee olemaan.Sitten loppuu ulkoilu suihkujen kanssa  :) Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View