Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Usb-ladattava suihku

<< < (16/20) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate-caravaanari - 24.06.2018     kello on 17:03 ---Ebaysta tilasin
https://www.ebay.com.au/itm/282960040073?ViewItem=&item=282960040073&ppid=PPX000608&cnac=FI&rsta=fi_FI(en_AD)&cust=02M2541228655160A&unptid=129e4f46-77b7-11e8-ac58-441ea1472df0&t=&cal=60496d4982228&calc=60496d4982228&calf=60496d4982228&unp_tpcid=email-receipt-auction-payment&page=main:email&pgrp=main:email&e=op&mchn=em&s=ci&mail=sys

--- Lainaus päättyy ---
Saakohan tuosta pohjan pois...?

Itse mietiskelin, että sellainen avoin pohja olisi suihkukäyttöön parempi. Ei keräisi roskiakaan sisäänsä. Samoin vetskariluukku olisi hyvä aueta yläreunastakin. Saisi suihkun ehkä paremmin sisälle. Tai ehkä parempi on ottaa koko vesikannu sinne suihkuun.

Se kuivuminen on noita höpöjuttuja. Toki se suihkutellessa kastuu, mutta niin kastuu telttakin ja silti on pärjätty. Varmaan ne etuteltat ja markiisitkin mätänee.
Osa porukasta ei koskaan käytä sisäsuihkua, vaikka sellainen olisikin. Vuokra-autoissa käyttö suihkutteluun on monesti ehdottomasti kielletty. Että sellaista.

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.06.2018     kello on 19:30 ---Saakohan tuosta pohjan pois...?

--- Lainaus päättyy ---
Minusta tuo näytti  että siinä ei ole pohjaa lainkaan.

Yrjö:
  Niin asiahahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta.
  Onko tuo suihkuteltta tarpeellinen puskatalebandille, alueillahan on suihkut talon puolesta- luulisin?
  Silloin harvoin kun puskassa peseydyn, ajattelen josko joku tulee hän voi katsoa muualle halutessaan. ;D
  Tuota vaunun omistajaa ehkä enemmänkin pelottaa katsojien saapuminen.
  Todennäköisesti katsojakin ainakin joskus peseytyy?

Teukka-74:
Ei ole ainakaan minulla pohjaa. Ja Aakku on oikeassa kuivailu ym kirjoittamiensa asioiden kanssa  Thumb

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 24.06.2018     kello on 19:53 ---  Niin asiahahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta.
  Onko tuo suihkuteltta tarpeellinen puskatalebandille, alueillahan on suihkut talon puolesta- luulisin?
  Silloin harvoin kun puskassa peseydyn, ajattelen josko joku tulee hän voi katsoa muualle halutessaan. ;D
  Tuota vaunun omistajaa ehkä enemmänkin pelottaa katsojien saapuminen.
  Todennäköisesti katsojakin ainakin joskus peseytyy?

--- Lainaus päättyy ---
Olet puoliksi oikeassa jos minun tarvetta ajattelen. Itselleni ihan sama mutta vaimo kyseli jonkinlaisen suojan perään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View