Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus kiertovesipumpun moottori 12 v.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 19.12.2012 kello on 12:56 ---viime viikoll mittasin jännite 12.6v virta 240mA nesteen lämmön ollessa noin 50 astetta.... nimimerkill ainn pakkasess joku vempele vituilee...
--- Lainaus päättyy ---
Juu, oishan se hyvä tietää minkä tehoinen moottori mitatussa pumpussa on, niitä kun on eri tehoisia noissa Priimuksissa ???. Eikös tuo ole normi kulutus (240ma) 3.6w moottorille.?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 19.12.2012 kello on 16:42 ---Juu, oishan se hyvä tietää minkä tehoinen moottori mitatussa pumpussa on, niitä kun on eri tehoisia noissa Priimuksissa ???. Eikös tuo ole normi kulutus (240ma) 3.6w moottorille.?
--- Lainaus päättyy ---
Totta, olen törmännyt kahteen eri tehoiseen, mutta ei taida enää olla myynnissä kuin yhtä mallia. Tiedätkö, että miksi oli kahta tehoa? Minä en tiedä enkä keksi edes syytä sille, mutta sinulla on tota kokemusta niin taidat tietää. Thumb
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.12.2012 kello on 18:08 ---Totta, olen törmännyt kahteen eri tehoiseen, mutta ei taida enää olla myynnissä kuin yhtä mallia. Tiedätkö, että miksi oli kahta tehoa? Minä en tiedä enkä keksi edes syytä sille, mutta sinulla on tota kokemusta niin taidat tietää. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, oisko ollut niin että Soliferin pyynnöstä tää tehokkain 3.6w pumppu tehtiin ja käytettiin vaunuissa joihin asennettiin 3kw sähköpatruuna(iso neste määrä järjestelmässä). Niin ja muistelen että niitä moottori tehoja olisi ollut aikojen saatossa ainakin 3kpl :o eli 2w, 3w ja 3.6w Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.12.2012 kello on 14:54 ---Pitää muistaa, että Primuspumppu on magneettivetoinen ja myös Bosch, jota usein käytetään Primuksen korvaanaja.
--- Lainaus päättyy ---
Uusi tieto meikäläiselle että Bosch on magneettivetoinen. Jos vielä joskus joudun pumpun uusimaan on se varmaankin hyvä vaihto ehto. Liekkö jo meikäläisellä vaihtimen puolella Bosch, sen kuulee kun nappulasta laittaa päälle. :)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.12.2012 kello on 19:51 ---Uusi tieto meikäläiselle että Bosch on magneettivetoinen. Jos vielä joskus joudun pumpun uusimaan on se varmaankin hyvä vaihto ehto. Liekkö jo meikäläisellä vaihtimen puolella Bosch, sen kuulee kun nappulasta laittaa päälle. :)
--- Lainaus päättyy ---
Ei kaikki Bosch-pumput ole magneettivetoisia, mutta se on jota olen ehdottanut Primuksen tilalle ja jota jotkut väittää äänekkääksi kun ovat saaneet jotain aivan muuta. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta