Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus kiertovesipumpun moottori 12 v.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 19.12.2012 kello on 12:56 ---viime viikoll mittasin jännite 12.6v virta 240mA nesteen lämmön ollessa noin 50 astetta.... nimimerkill ainn pakkasess joku vempele vituilee...
--- Lainaus päättyy ---
Kiertääkö sinulla verkosto hytin yläpuolellakin? Toi virta alkaa olemaan Primus pumpulla jo max-puolella. ;)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.12.2012 kello on 13:35 ---Kiertääkö sinulla verkosto hytin yläpuolellakin? Toi virta alkaa olemaan Primus pumpulla jo max-puolella. ;)
--- Lainaus päättyy ---
mulla pitäs olla aika sulava putkisto ei pitäs olla pahoja virtaus vastuksia... ja ei vielä kierrä yläpetillä ,ehkä jo ens viikoll...
itekki ihmettelin tota virran kulutusta.. mutt tään ihmettelin myös boshin pumpun käyrää tuoll 12V osiossa käyppä vilkase.. onko riimuksell samanlainenn. pitäs tehä koe ihan mielen kiinnosta
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 19.12.2012 kello on 13:44 ---mulla pitäs olla aika sulava putkisto ei pitäs olla pahoja virtaus vastuksia... ja ei vielä kierrä yläpetillä ,ehkä jo ens viikoll...
itekki ihmettelin tota virran kulutusta.. mutt tään ihmettelin myös boshin pumpun käyrää tuoll 12V osiossa käyppä vilkase.. onko riimuksell samanlainenn. pitäs tehä koe ihan mielen kiinnosta
--- Lainaus päättyy ---
Luin sen ja sen mitä itse olen testaillut niin kun pysäyttää pumpun on virrankulutus suurin, joten en ymmärrä käyrää. Eli mitä enemmän on virtausvastusta sitä suurempi on virta.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.12.2012 kello on 13:52 ---Luin sen ja sen mitä itse olen testaillut niin kun pysäyttää pumpun on virrankulutus suurin, joten en ymmärrä käyrää. Eli mitä enemmän on virtausvastusta sitä suurempi on virta.
--- Lainaus päättyy ---
Kun virtauksen sulkee kokonaan, keskipakopumppu ei enää välttämättä 'pumppaa', vesi vaan pyörii siellä pesässä.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 19.12.2012 kello on 14:11 ---Kun virtauksen sulkee kokonaan, keskipakopumppu ei enää välttämättä 'pumppaa', vesi vaan pyörii siellä pesässä.
--- Lainaus päättyy ---
Pitää muistaa, että Primuspumppu on magneettivetoinen ja myös Bosch, jota usein käytetään Primuksen korvaanaja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta