Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Vettä ikkunan välissä
Joko:
Älkää nyt herranjestas poratko niihin mitään reikiä. Ikkuna pois ja huomaatte että todennäköisesti sisä ja ulkopinta on irronnut toisistaan ainakin jostainkohti lasia. Huolellinen kuivaus esim saunassa ja sitten pinnat liimataan takaisin yhteen.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 3.05.2018 kello on 12:29 --- Huolellinen kuivaus esim saunassa ja sitten pinnat liimataan takaisin yhteen.
--- Lainaus päättyy ---
Mitenköhän ja millä liimalla tuo tapahtuu? ::)
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 3.05.2018 kello on 08:23 ---Joskus vuonna keppijakivi oli muistaakseni jotkin irroitettavat tulpat jossain vaunussa sisäikkunassa.
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin -91 Polar 550 GLS oli.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 3.05.2018 kello on 14:47 ---Mitenköhän ja millä liimalla tuo tapahtuu? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen nähnyt vain Teuvan caravanpalvelun liimaamia ikkunoita mutta olettaisin että laadukkaalla 2-komponentti liimalla. Joku voi kertoa tai voin kysäistä kun huollonpuolella joskus kysäisen. Minulla on nytkin heidän korjaama 1 etulasi tallinnurkassa.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 3.05.2018 kello on 14:47 ---Mitenköhän ja millä liimalla tuo tapahtuu? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Muovifirmat jotka tekevät muovikylttejä, käyttävät muovia sulattavaa liimaa.
Aikoinaan oli sellaista kuin Tensol cement joka joka sulatti acryl muovin yhtenäiseksi.
Nykyään se on kiellettyjen listalla, enkä tiedä mitä ne käyttävät, mutta kysymällä selvinnee.
Varmaan myös kaupasta löytyy samoin toimivia muoviliimoja
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta