Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Liikennekäytöstä poistetulla ajelu kallista lystiä

<< < (18/30) > >>

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma - 30.04.2018     kello on 18:40 ---Kun olisikin vaan pelkästään se ajaminen kallista....
 Mutta kun jo se, että auto on valmiina käyttöön , maksaa veroja liki tonnin vuodessa! -vaikkei autolla ajaisi metriäkään.

--- Lainaus päättyy ---
Niin no minä ajattelin ne kaikki kulut ,se 87€ veroa ja 180 vakuutusta ja nyt tuntuu vievän 7,5 litraa naftaa sataselle että jotain 1500 polttoaineeseen .
Jotta kyllä siitä kertyy.
No onneksi nyt ei ole tarvinnu korjata mitään,koputtaa puuta ::)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.04.2018     kello on 18:43 ---Mites tuohon laskelmaan päädyit....?

--- Lainaus päättyy ---

Esim. mulla on vuotuiset verot n. 760,  eikö se ole melkein tonni?    :D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 30.04.2018     kello on 20:58 ---Esim. mulla on vuotuiset verot n. 760,  eikö se ole melkein tonni?    :D

--- Lainaus päättyy ---
Oli kirjoitettu, että autolla ei ajeta metriäkään, niin menee tonni....

Mulla auto kun seisoo, niin ei mene käsittääkseni centtiäkään veroa. Liikennekäytöstä poisto on sitä varten

Team Ahma:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.04.2018     kello on 18:43 ---Mites tuohon laskelmaan päädyit....?

--- Lainaus päättyy ---
Ajoneuvo- ja käyttövoimavero  juoksee  valtion kassaan vaikkei autolla ajettaisi metriäkään.

Team Ahma:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.04.2018     kello on 21:19 ---Oli kirjoitettu, että autolla ei ajeta metriäkään, niin menee tonni....

Mulla auto kun seisoo, niin ei mene käsittääkseni centtiäkään veroa. Liikennekäytöstä poisto on sitä varten

--- Lainaus päättyy ---
Jos luet uudelleen niin siinä lukee että "kun auto on valmiina käyttöön".... Liikennekäytöstä poistettuna se ei sitä ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View