Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauton rekisteröinti ei onnistu

<< < (3/6) > >>

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 24.04.2018     kello on 15:56 ---Minä sain kyllä Hymeriltä suoraan Suomen kielisen ohjekirjan uitettuun autoon.
Kysely Saksan kielellä auttaisi varmaan asiaa.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä saksan kieli auttoi minulla. Sain uuden 2 vaiheen tyyppitarran uusilla painomerkeillä (3500KG) tehtaalta yli kymmenen vuotta vanhaan knaussiin.

asiamies123:
Huomenta kaikille. Joo,,näyttää joillakin onnistuneen. Itse tein uuden tarran. Otin vanhasta valokuvan ja sitten siihen muutokset. Tuli varsin samannäköinen kun alkuperäinen oli, mutta ei kelvannut katsastusmiehelle.  :o

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: asiamies123 - 25.04.2018     kello on 07:34 ---Huomenta kaikille. Joo,,näyttää joillakin onnistuneen. Itse tein uuden tarran. Otin vanhasta valokuvan ja sitten siihen muutokset. Tuli varsin samannäköinen kun alkuperäinen oli, mutta ei kelvannut katsastusmiehelle.  :o

--- Lainaus päättyy ---

Eli kun menet katsastukseen sinulla on mukana CoC todistus, siinähän kerrotaan kaikki autosta.
Ja jos tuolla paperilla ei mene läpi, niin katsastusmies on ammattitaidoton.
Mutta toisaalta jos sinulla ei ole tuota todistusta, niin ei ihme.

asiamies123:
Lienee sama paperi kuin tyyppihyväksyntätod istus? Oli Saksan kaikki paperit autosta. Ja automallihan on tyypitetty Suomessakin molemmille massoille ja sille on oma maahantuoja. Oli myöskin kaasuista ja paineista paperit...Olin myös yhteydessä Trafiin,parikin kertaa. Pyysin sieltä tulkintaa ja apua, että homma etenis. Vastauksia tullu 0...
Alkaa invalidieläkeläisel le oleen vähän haastavaa 8)

asiamies123:
Niin ja vielä sen verran, että tarkoitukseni ei ole mollata ketään eikä enempää arvioida kenenkään tekemisiä. Ihan oikeasti etsin henkilöitä, joilla on ollut vastaavia tai vastaavan kaltaisia haasteita ja miten heidän kohdallaan asia on onnistuttu hoitamaan. Eli haen niitä vaihtoehtoisia teitä asian maaliin saattamiseksi..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View