Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Navigointi älypuhelimella
ladisto1:
:) Kiitoksia Teille kaikille kun olette osallistuneet ns. vanhuustukeen antamalla asiallisia vihjeitä ja neuvoja.
Kiittäen kumarran. Terv. Pekka
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: reissuauto - 9.04.2018 kello on 08:27 ---Navigaattori navigoimiseen mm isompi näyttö ja toimii puhelun aikana. Puhelin puhumiseen. Yksi laite aina yhtä toimintoa varten on paljon selkeämpää ja varmempaa.
--- Lainaus päättyy ---
Samoilla linjoilla...
Itse en tykkää navigoida kännykällä.
Meillä on kolmessa autossa garminit 5" näytöillä (nuvi 1440), jotka käynnistyy automaattisesti samaan aikaan kun autokin, eli ovat AINA päällä. Kartta-aineisto on toki 5 vuotta vanhaa, mutta noi maksoi 15€ kpl Facebook kirppiksellä. Kerran on jouduttu tarkentamaan hakua kännykän googlemapsilla, kun vanha navin kartta ei ihan perille asti osannut. Garmin on mukavan selkeä ja sopivan äänekäs kartturi.
Kännykkää ei kyllä tulisi pidettyä ajossa päällä erikseen mihinkään hommaan. Auto käyntiin ja menoksi.
Olen huomannut nuorison ropaavan 5 minuuttia, ennen ajoonlähtöä, kun pitää olla spotifyt, instat, tinderit sun muut snapchatit päällä... ;D
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 10.04.2018 kello on 12:52 ---Kerran on jouduttu tarkentamaan hakua kännykän googlemapsilla, kun vanha navin kartta ei ihan perille asti osannut. Garmin on mukavan selkeä ja sopivan äänekäs kartturi.
--- Lainaus päättyy ---
Näin sitä olen itsekin noiden autojen kiinteiden navareiden kanssa tuumaillut, wanhallakin kartalla pääsee huudeille ja esim. kännyn up-to-date navilla sitten exact perile Thumb
K.E.V:
Jaa 5,7" kännykkä auton a-pilarin viereen telineeseen, siinä langaton lataus. Tipauttaa siihen ja painaa opastuksen päälle. Ei mitään hankalaa Thumb
smy:
Mun ärsytyskynnys nousee liian korkealle ääniopasteita käytettäessä siispä äänet on pois.
Ja liittymissä usean risteyksen kohdissa ei puheopasteella päädy kuin tee uukäännös kun mahdollista pyyntöihin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta