Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Navigointi älypuhelimella

<< < (7/18) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe -  9.04.2018     kello on 20:39 ---Mitä tarkoitat tuolla?

--- Lainaus päättyy ---

Kytkeytyy radioon eri tavoin, eli molemmat ei välttämättä kuulu.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: hemppat -  9.04.2018     kello on 20:59 ---Aikanaan osasimme paperikartoilla joka paikkaan jonne olimme menossa ja tiesimme missä oikeasti olimme.

--- Lainaus päättyy ---

Navit ajavatkin täydelliseen uusavuttomuteen, ollaan ihan puhtaasti tuon tekniikan varassa eikä aidosti tiedetä mitä kautta pitäisi minnekin mennä, tai aina ei välttämättä edes sitä missä nyt ollaan. Maantieteelliset etäisyydet ovat kadonneet jo aikaa sitten, Hki-Lahti menee nopsasti motaria, mutta samalla tavalla sitä menee pikitietä vaikka Lappeenrantaankin, matkan pituus vaan on pikkasen toinen, joka tuleekin sitten mukamas isona yllärinä ettei ihan joka paikka sentään ole edes 100km säteellä Hki:stä, saati että sinne pääsisi ihan suoraa motaria pitkin ::)

ladisto1:
TomTom go mobile:n sovellutus Huawei MT-7 puhelimeen on asennettu ja yritin ottaa selvää mitä maksaa yhden kk:n tai vuoden lisenssi. 
Heitin mailin tomtom-tukeen mutta taitavat salat hinnat paremmin kuin paratiisin paperit.  En siis löytänyt hintaa noille lisensseille ja olen huulu kuuppana, että mitä se maksaa.
No ehkä se johtuu siitä, että olen vaha yksinkertainen äijä etten osaa hakea tomtom viidakosta noille relevanttia hintaa.

Saanko nyt joltain Teiltä, jotka olette hankkineet go mobilen kännyyn niin mitä se maksoi?
Kiittäen Pekka.

tsahkali:
Väärä sivu mutta eiköhän hinnat ole samat...
https://itunes.apple.com/fi/app/tomtom-go-mobile/id884963367?l=fi&mt=8

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: ladisto1 - 10.04.2018     kello on 11:37 ---TomTom go mobile:n sovellutus Huawei MT-7 puhelimeen on asennettu ja yritin ottaa selvää mitä maksaa yhden kk:n tai vuoden lisenssi. 
Heitin mailin tomtom-tukeen mutta taitavat salat hinnat paremmin kuin paratiisin paperit.  En siis löytänyt hintaa noille lisensseille ja olen huulu kuuppana, että mitä se maksaa.
No ehkä se johtuu siitä, että olen vaha yksinkertainen äijä etten osaa hakea tomtom viidakosta noille relevanttia hintaa.

Saanko nyt joltain Teiltä, jotka olette hankkineet go mobilen kännyyn niin mitä se maksoi?
Kiittäen Pekka.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla ainakin sovelluksesta näkyy:
Kuukausi 5.99eur
Vuosi 19.99eur

tomTom Gosta valitsee menu - > upgrade niin löytyy vaihtoehdot

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta