Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
Käytetyn retkeilyauton hankkiminen
Muumuupapa:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.04.2018 kello on 19:01 ---Peugeot, Fiat ja Citroën lienevät pääpiirteittäin samoja autoja...
--- Lainaus päättyy ---
Ja ainoat merkit, joiden peltikoriin saa poikittaiset vuoteet täysikasvuiselle aikuiselle. Noissa Seveleissä lienee myös paras hinta-laatusuhde. Itse katselisin jakoketjullista mallia kuten esimerkiksi Ducatoa kolmen litran koneella. Uudet taitavat olla jo kaikki ketjukoneita...?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 10.04.2018 kello on 12:23 ---Ja ainoat merkit, joiden peltikoriin saa poikittaiset vuoteet täysikasvuiselle aikuiselle.
--- Lainaus päättyy ---
Pitkäkö on 'täysikasvuinen aikuinen'?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 10.04.2018 kello on 08:12 ---Jos tuo 35 tonnia on jo taskussa niin minä katselisin vaikka mistä vielä yhden kymppitonnin lisää enkä katselisi käytettyjä autoja ollenkaan .
On niissä monissa niin ihmeellisiä vahinkoja /murheita että aivan helkutin tarkkana saa olla kun 35 tonttua käytetystä autosta on mun mielestä niin paljon rahaa että kamppeen pitää olla kunnossa.
Nykyään vain eivät liikeiden myyjät tunne myytäviä autojaan .
--- Lainaus päättyy ---
Enpä usko, että vehkeet pilalle vuodessa, parissa tai muutamassa menee. Joillain ja jotkut ehkä, mutta se näkyy päälle.
Samaa mieltä myyjien asiantuntemuksesta, mutta vain joidenkin kohdalla. Kyllä oikeissa alan liikkeissä edelleen pääsääntöisesti osataan, mutta itse en luota (juuri) keneenkään ja hankin sen asiantuntemuksen itse ennen hankintaa. Ei uskalla olla muuta kuin tarkkana, mutta vahinko voi tulla muutenkin kuin rikkinäisen ostamalla. Myös sopimattoman hankkiminen on vahinko.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 10.04.2018 kello on 10:35 ---Hakukulut + ALV siihen maahan mihin rekisteröidään jos uudesta on kyse, linkki vie mobilen etusivulle.
Eli suomen AVL päälle ja siinä se on eli oisko noin 36 000 €
--- Lainaus päättyy ---
Niin on siinä Roadcar R 540 BASIS & CHASSIS - PAKET tällainen ja vähän paremmin varusteltu kuin Rinta-Joupilla on vastaava 45000€
Niin en minä samalla rahalla katselisi Suomesta käytettyä mutta jokainenhan tekee itse omat ostokset.
Muumuupapa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 10.04.2018 kello on 12:30 ---Pitkäkö on 'täysikasvuinen aikuinen'?
--- Lainaus päättyy ---
190 cm.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta