Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
Käytetyn retkeilyauton hankkiminen
Alan:
^
Tuosta syystähän siellä on tullut ostoksilla muutama kerta käytyä. Rahat riittäneet paljon parempiin vehkeisiin, kun suomalaisen kauppiaan kate on jäänyt välistä pois. ;D
Suurempi syy ollut monen ostoksen kohdalla tarjonnan puute Suomessa. Tai sitten ne Suomessa käytettynä myytävätkin on olleet sitä varten tuotuja. Mieluummin valitsen itse. Osalla haku onnistuu, osalla ei. Vähän sama kuin korjaushommienkin kanssa.
juksii:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.04.2018 kello on 06:21 ---Oli hieman vaikea paikka, kun asiakkaat alkoivat verrata Saksasta tuotuja autoja.
Alkuaikoina jopa kieltäydyttiin ottamasta vaihdossa näitä tuliaisia. Vedottiin varaosien vaikeaan saantiin.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, mulla oli joskus Passatti joka oli tuontiauto.
Erään liikkeen myyjä joskus sanoi, että on huonoja suomen talvessa kun on niin pienet laturit ja akut.
Sitten vein auton akun ja laturin vaihtoon kyseiseen liikkeeseen ne menivät hajoamaan. Soittivat parin tunnin päästä, että on niin iso akku ja laturi ettei heillä ole varastossa kun ei noin isoja ole suomi-autoissa.
Oulaa:
Jos tuo 35 tonnia on jo taskussa niin minä katselisin vaikka mistä vielä yhden kymppitonnin lisää enkä katselisi käytettyjä autoja ollenkaan .
On niissä monissa niin ihmeellisiä vahinkoja /murheita että aivan helkutin tarkkana saa olla kun 35 tonttua käytetystä autosta on mun mielestä niin paljon rahaa että kamppeen pitää olla kunnossa.
Nykyään vain eivät liikeiden myyjät tunne myytäviä autojaan .
Oulaa:
Paljonko tämä auto maksaisi jos sen hakis tuoltakun se siellä verottomana maksaa 29.824 €
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 10.04.2018 kello on 10:15 --- Paljonko tämä auto maksaisi jos sen hakis tuoltakun se siellä verottomana maksaa 29.824 €
--- Lainaus päättyy ---
Hakukulut + ALV siihen maahan mihin rekisteröidään jos uudesta on kyse, linkki vie mobilen etusivulle.
Eli suomen AVL päälle ja siinä se on eli oisko noin 36 000 €
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta