Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

Irroitettava vetokoukku

<< < (4/8) > >>

Joko:
Varsinaisessa vetopelissä on kiinteä koukku meillä. Ei nyt ehkä ihan jokaviikko mutta vähintään 2-3 kertaa kuussa on jotain koukussa. Toisessa autossa missä tarvitaan vähän ja lähinnä Peräkärryn vetoa muutama kerta vuoteen on tuo bmw sähköllä taittuva koukku. On aika nappi valinta  Thumb 3 vuotta on autonalla maannut ja aina se on sieltä napin painalluksella pois tullut. Kerran vuoteen putsattu ja herkistelty.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  2.04.2018     kello on 11:52 ---Ja sitten sitä nuppia rasvoineen pyörittelet siinä säilytyspussissa -ko ???

--- Lainaus päättyy ---

Sitä vartenhan se pussi on.
Puhdasta koukkuahan voisi pitää vaikka paidan taskussa.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  2.04.2018     kello on 14:16 ---Sitä vartenhan se pussi on. Puhdasta koukkuahan voisi pitää vaikka paidan taskussa.

--- Lainaus päättyy ---

Lika ja rasvainen lika ovat kuitenkin kaksi aikalailla eri asiaa, eka lähtee vaatteistakin aika helpolla ihan normipyykissä. Ja tuo pussi ainakin itsellä on kankainen => kangas imee sen rasvan itseensä ja kohta tulee siitä läpi => pussi itse haisee rasvalle ja likaa joka paikan oli siellä sitä koukkua sisässä tai ei. Siksi itse "jumiutin" tuon koukkuni ihan tarkoituksella paikoilleen ja tosiaan toimiihan se siinä pienenä suojanakin mahd. pikkuperäänajossa tms. joita aina josku city-liikenteessä tuppaa tapahtumaan. Ja kun se koukku siinä aina jäpittää, niin kummasti sen vaan oppii kiertämään ihan huomaamattomasti kontilla asioidessaankin. Enempi haittaa siitä on jos on normaalisti irti ja joku kerta onkin sitten paikallaan 8)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  2.04.2018     kello on 14:35 ---Lika ja rasvainen lika ovat kuitenkin kaksi aikalailla eri asiaa, eka lähtee vaatteistakin aika helpolla ihan normipyykissä. Ja tuo pussi ainakin itsellä on kankainen => kangas imee sen rasvan itseensä ja kohta tulee siitä läpi => pussi itse haisee rasvalle ja likaa joka paikan oli siellä sitä koukkua sisässä tai ei.

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi Skodassa ei ole pussia, vaan paikka irtokoukulle jossa mahdollinen rasva ei haittaa. 8)

El Maco:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius -  2.04.2018     kello on 13:07 ---[quo#te author=volvo link=topic=20706.msg408422#msg408422 date=1522662724]
toyota rav4, siinä on oikein suuniteltu koukku. pakko ottaa irti kun avaa takaluukun :D

Missä mallissa? En ainakaan itse joudu tuota liikettä tekemään?

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä nelosista, mutta kaverin isältä pääsi melkoinen valikoima voimasanoja, kun ensimmäisen kopan Yaris versosta vetäisi kaupan pihassa takaoven auki, kun koukku oli paikallaan. Lommohan siihen oveen tuli..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View