Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut
Irroitettava vetokoukku
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 2.04.2018 kello on 11:46 ---Uusavuttomat ei osaa rasvata koukun mekanismia.... :(
--- Lainaus päättyy ---
Eipä tuota ainakaan oltu itselleni ohjeistettu että pitää rasvata kun aikoinaan irroitettavan koukun uuteen autoon ostin.
Ovien saranat rasvataan huollon yhteydessä korjaamolla.
Ainoa paikka siis mikä itse pitäisi rasvata on vetokoukku ;D
kimi:
Nyt on kiinteä asautossa, aikaisemmin ollut muutamia irrotettavia pienemmissä autoissa. Pari irrotettavaa olen joutunut lievää väkivaltaa käyttäen palauttamaan irrotettaviksi. Tuo VAGin sähköinen jonka Catiska mainitsi on hyvä, siisti ja helppokäyttöinen.
Kiinteä tai kiinteäksi mennyt koukku on mielestäni aina tiellä kun tavaratilaa käyttää, yleensä se vielä on likainen ja likaa vaatteeet.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 2.04.2018 kello on 12:19 ---Nyt on kiinteä asautossa, aikaisemmin ollut muutamia irrotettavia pienemmissä autoissa. Pari irrotettavaa olen joutunut lievää väkivaltaa käyttäen palauttamaan irrotettaviksi. Tuo VAGin sähköinen jonka Catiska mainitsi on hyvä, siisti ja helppokäyttöinen.
Kiinteä tai kiinteäksi mennyt koukku on mielestäni aina tiellä kun tavaratilaa käyttää, yleensä se vielä on likainen ja likaa vaatteeet.
--- Lainaus päättyy ---
Väkivalta johtuu rasvauksen puutteesta , sähköisenkin joutuu rasvaamaan ja jatkuvasti esillä olevalla voi itse aiheuttaa toiselle tai toinen itselleen vahinkoa.
volvo:
toyota rav4, siinä on oikein suuniteltu koukku. pakko ottaa irti kun avaa takaluukun :D
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 2.04.2018 kello on 12:52 ---toyota rav4, siinä on oikein suuniteltu koukku. pakko ottaa irti kun avaa takaluukun :D
--- Lainaus päättyy ---
Missä mallissa? En ainakaan itse joudu tuota liikettä tekemään?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta