rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 5722865 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:11
  • "Where days drop as softly as fruit from trees"
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66210 : 3.12.2021 kello on 12:25 »
Vastaanotin kolmannen koronarokotteen. Alkaisi kohta riittämään tämä koronakuritus.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:23
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66211 : 3.12.2021 kello on 14:15 »
Käytin likan meilahdessa sydämen kuvauksissa, koronan jälkivaivoja.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:03
  • viihtyy puskissa
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66212 : 3.12.2021 kello on 15:22 »
Yltääkö silloin toinen käsi jääkaapille.  ;)



Pitäisi oven kätisyys vaihtaa :) Sen verran joutuu takamuksensa nostamaan..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66213 : 3.12.2021 kello on 18:15 »
Iltaa kaikille tasapuolisesti! Kaikki on ok :D Thumb Tänään uskalsin vaakalle ja paino tippunt rapiat 6kg tänä aikana, kun olen ollut täällä ;D Vaikka hyvät ruuat on ja olen syönyt normaalisti, niin ikinä ei ole ruoka lihottanut vaan Kalja. Nyt on kolme päivää vapaata, suunnitteila laavulle meno porukalla Thumb Thumb Mieliala korkealla ja fiilikset Thumb Ja en ole katunut yhtään tänne tuloa eikä ole häpeän tunnetta.Eilen oli pastori täällä soittamassa kitaraa ja laulamassa, puoli tuntine oli aika kova/ja tunteellinen paikka minulle. Mutta selvittiin kumminkin siitäkin Thumb Jotenkin toi musiikki menee minulla tunteisiin.No mutta en paasaa enempää uskon asioista.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:26
  • Retkeilijä
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66214 : 3.12.2021 kello on 18:22 »
Päästy reissun päälle ja siemailtu pannusufeet. Retrot myllyttämään ja ehtoommalla laitetaan monot liikkumaan rockabillyn tahtiin🎸🎸  Puskissa ollaan ja pakkasta 8 astetta. Matkan varrella tuli käytyä Teeriharjulla, pari koppia oli jo leirissä ja PNP:n bussi nähty.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:59
  • Callengr
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66215 : 3.12.2021 kello on 19:06 »
Iltaa kaikille tasapuolisesti! Kaikki on ok :D Thumb Tänään uskalsin vaakalle ja paino tippunt
Tuo alkaa olemaan jo kiinnostavaa kuinkahan tuonne mahtaa päästä? Ja kuka maksaa? Olispa tuollaista ihan noin muutenkin vaan tarjolla! Tai kai sitä on mut ei vaan osaa hakea. Se vaan on että kun palaa sieltä taas kotiin niin varmaan on halu palata entiseen. Jotain toimintaa pitäis keksiä!

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:02
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66216 : 3.12.2021 kello on 19:28 »
Iltaa kaikille tasapuolisesti! Kaikki on ok :D Thumb Tänään uskalsin vaakalle ja paino tippunt rapiat 6kg tänä aikana, kun olen ollut täällä ;D Vaikka hyvät ruuat on ja olen syönyt normaalisti, niin ikinä ei ole ruoka lihottanut vaan Kalja. Nyt on kolme päivää vapaata, suunnitteila laavulle meno porukalla Thumb Thumb Mieliala korkealla ja fiilikset Thumb Ja en ole katunut yhtään tänne tuloa eikä ole häpeän tunnetta.Eilen oli pastori täällä soittamassa kitaraa ja laulamassa, puoli tuntine oli aika kova/ja tunteellinen paikka minulle. Mutta selvittiin kumminkin siitäkin Thumb Jotenkin toi musiikki menee minulla tunteisiin.No mutta en paasaa enempää uskon asioista.

 Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:10
  • Italiafani
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66217 : 3.12.2021 kello on 20:52 »
Iltaa kaikille tasapuolisesti! Kaikki on ok :D Thumb Tänään uskalsin vaakalle ja paino tippunt rapiat 6kg tänä aikana, kun olen ollut täällä ;D Vaikka hyvät ruuat on ja olen syönyt normaalisti, niin ikinä ei ole ruoka lihottanut vaan Kalja. Nyt on kolme päivää vapaata, suunnitteila laavulle meno porukalla Thumb Thumb Mieliala korkealla ja fiilikset Thumb Ja en ole katunut yhtään tänne tuloa eikä ole häpeän tunnetta.Eilen oli pastori täällä soittamassa kitaraa ja laulamassa, puoli tuntine oli aika kova/ja tunteellinen paikka minulle. Mutta selvittiin kumminkin siitäkin Thumb Jotenkin toi musiikki menee minulla tunteisiin.No mutta en paasaa enempää uskon asioista.
Nostan hattua.  Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
  • Nurmijärvi
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66218 : 3.12.2021 kello on 21:37 »
Kävin pesettämässä kauppakassin, mustalaispojilla ollut virma 4v.
Tekevät auton pesut myös sisäpesun ja vahauksen, sekä kestovahauksen hyvä tuli ja
pojat ovat kohteliaita.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:03
  • viihtyy puskissa
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66219 : 4.12.2021 kello on 07:37 »
Aamukahvin keittoa, 15 näkyy olevan pakkasta, ulkona. Vapaapäivänä on parkkipaikalla hauska kuunnella kiireisiä askeleita ja tuulilasin raapimisia :)

Ja Ristolle terveisiä, se onkin yksi juttu, kun alkaa huomata kaikkia hyviä ja mukavia asioita ilman kaljotteluakin.  :) Ja grillaaminen ja saunanlämmitys onnistuu ihan hyvin ilman sitä kaljatölkkiä tai grogilasia. Ja mulla oli se, kun aamulla saa herätä ilman krapulaa ja morkkista.

Ja jos vähän syvällisemmäksi alkaa, niin se viinan kanssa eläminen on vähän niinkuin jossakin sumussa tai huurussa, ja sitten se sumu pikkuhiljaa alkaa hälvetä ja ne elämän mukavat jutut alkaa tulla esiin.
« Viimeksi muokattu: 4.12.2021 kello on 07:53 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:58
  • Eläkeläinen
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66220 : 4.12.2021 kello on 16:08 »
Autoremonttia.
Kaupungille hyytyi eikä ottanut kierroksia.Mustaa pukkasi.
Otin turbolta imupuolen letkun irti niin vähän paremmin alkoi toimimaan.Pääsi jatkamaan matkaa.
Kaverin verstaalla tutkittiin ja tehoboxi poistettiin.Nyt pelaa taas paremmin kuin junan vessa.
Taas sama vika eli ei ollut tehoboxissa vika.
Joku paikka ilmeisesti jäätyy.Vikakoodi P2111 ja tuntuu että ei saa ilmaa moottori.
Ehkä kaasuläpän asentotunnistin tai kaasuläppäkotelo vaihtoon.
No katotaan ensi viikolla.Nyt kuunnellaan Saunatakkitansseja Pookilta ja otetaan neuvoa antavaa  Thumb
Ja F1 harjoituksia samalla katsotaan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66221 : 4.12.2021 kello on 16:35 »
Aamukahvin keittoa, 15 näkyy olevan pakkasta, ulkona. Vapaapäivänä on parkkipaikalla hauska kuunnella kiireisiä askeleita ja tuulilasin raapimisia :)

Ja Ristolle terveisiä, se onkin yksi juttu, kun alkaa huomata kaikkia hyviä ja mukavia asioita ilman kaljotteluakin.  :) Ja grillaaminen ja saunanlämmitys onnistuu ihan hyvin ilman sitä kaljatölkkiä tai grogilasia. Ja mulla oli se, kun aamulla saa herätä ilman krapulaa ja morkkista.

Ja jos vähän syvällisemmäksi alkaa, niin se viinan kanssa eläminen on vähän niinkuin jossakin sumussa tai huurussa, ja sitten se sumu pikkuhiljaa alkaa hälvetä ja ne elämän mukavat jutut alkaa tulla esiin.
Hyvää alkavaa Illanalkua kaikille! Kiitos elwari terveisistä, ja kun kirjoitat noin avoimesti tästä asiasta.Ja kaikki totta mitä kirjoitit Thumb Tänään vapaa päivä ja kaveri kävi vierailulla täällä, joka mukavasti virkisti mieltä ja anto uskoa jotta läpi käydään tämä ja palataan siviliin, hyvin mielin ja mennään päivä kerrallaan. Ja kaverilla on töitä minulle kun pääseen pois täältä ja omat muutot.Kohta saunaan ja sitten lampaat ja savustamaan itselle ja tytölle lohifile.Fiilikset aivan mahtavat ja ja parani, kun kaveri kävi täällä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:21
  • Escucha el Oi!
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66222 : 4.12.2021 kello on 16:58 »
Taas sama vika eli ei ollut tehoboxissa vika.
Joku paikka ilmeisesti jäätyy.Vikakoodi P2111 ja tuntuu että ei saa ilmaa moottori.
Ehkä kaasuläpän asentotunnistin tai kaasuläppäkotelo vaihtoon.
No katotaan ensi viikolla.Nyt kuunnellaan Saunatakkitansseja Pookilta ja otetaan neuvoa antavaa  Thumb
Ja F1 harjoituksia samalla katsotaan.

Ootko varma ettei mene välijäähdytin jäähän?

Kerran meni fh-volvosta ja kulki kaasupohjassa just ja just 20kmh, samalla kun pakoputkesta tuli mustaa niin ettei taakse nähnyt.

Poraa reiän ja laittaa tulpan, päästää syksyllä vedet pois..?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:58
  • Eläkeläinen
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66223 : 4.12.2021 kello on 17:08 »
Ootko varma ettei mene välijäähdytin jäähän?

Kerran meni fh-volvosta ja kulki kaasupohjassa just ja just 20kmh, samalla kun pakoputkesta tuli mustaa niin ettei taakse nähnyt.

Poraa reiän ja laittaa tulpan, päästää syksyllä vedet pois..?
Just äsken kävi sama mielessä  Thumb
Ajattelin että otan tuosta kaasuläppäkotelon etupuolelta tuon letkunpätkän pois ja kokeilen sitten miten toimii.
Silloin ottaa ilman välijäähdyttimen jälkeen.Kuvassa näkyy kun kaasuläppäkotelon ja imusarjan välinen letku on imenyt "luttuun" eli vahvasti viittaa välijäähdyttimen jäätymiseen.
Edit:Minulla olisi videon pätkäkin tuosta mutta en tiedä miten sen pienentäisi jolloin voisi liittää tänne.
Tyhjäkäynti humpaa ja tuo lutussa oleva letku välillä oikenee ja taas vetää luttuun.
Pitää miettiä miten tuo ehdottamasi tulppaus onnistuisi.Tuollaha n on kuitenkin se vajaan yhden barin paine.
« Viimeksi muokattu: 4.12.2021 kello on 17:26 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:23
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66224 : 4.12.2021 kello on 17:41 »
^
Jos pelkästää tuo putki lytyssä, niin kaasuläpän asento saattaa olla kiinni. Oliko tuo kuva otettu koneen käydessä?