Sivuja:
Toiminto
  • #55321 kirjoittanut K.E.V 15 May 2019
  • Mulla tuo autoradio kuluttelee akkua (ajo) täytyy vetäistä sille acc-johto kun nyt kytketty jatkuvaan. Laitoin päivällä invertterin kaukosäätimestä päälle ja akkulaturilla syötin tupakansytyttimestä starttiakkua täyteen. Ja mollikka latasi hupiakkuja. Melkein ikiliikkuja miinus tehohäviöt.
    Täytyy huomenna se piuha vetäistä hansikaslokerosta radiolle.
  • #55322 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 15 May 2019
  • Isäntä vuoro takana.Eilen meni viiminen kausipaikka ja nyt jo kaksi jonossa tulossa alueelle Thumb
  • #55323 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 15 May 2019
  • Kiitos, kiitos.

    Ja tätähän sinä tarvitset nyt ja paljon  ;)

    https://www.amazon.co.uk/Luster-Lace-Chrome-Polishing-Agent/dp/B01A0Q0SI2

    Siinä itse tuoteen alla on muut tarpeelliset tavarat.

    Nuo tavarat on ihaalle, jos meinaa autolla emännän hurmata.  ;)

    Mutta mökillä olin illan. Laiturin tulisiassa käristelin kanavartaita. Ja laitoin eurovaalien kunniaksi Brysselin pojan pissimään, sekä suihkulähteen koristamaan rantaa.  :D
  • #55324 kirjoittanut JuhaL 15 May 2019
  • Haettu Nalle talvisäilöstä ja yritetty katsastaakin siinä onnistumatta... Onneksi huolto oli jo tilattu ja jarrutkin saadaan säädettyä siellä kuntoon.
  • #55325 kirjoittanut Arska 15 May 2019
  • Maalaillut terassin aitaa ja aloin tekemään kukkalaatikoita, mutta kesken jäi kun mun halpis jiirisirkkeli sanoi itsensä irti. Oli se kuitenkin hintansa väärtti, toistakymmentä vuotta se kesti kovaa käyttöä.
  • #55326 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 15 May 2019
  • Saunasta tultu, ja teki hyvää.Ja oli selänpesiäkin jo tulossa saunaan ja kysyi onko mulla naista johon totesin jotta monta ;) ;D
  • #55327 kirjoittanut K.E.V 16 May 2019
  • Mulla tuo autoradio kuluttelee akkua (ajo) täytyy vetäistä sille acc-johto kun nyt kytketty jatkuvaan. Laitoin päivällä invertterin kaukosäätimestä päälle ja akkulaturilla syötin tupakansytyttimestä starttiakkua täyteen. Ja mollikka latasi hupiakkuja. Melkein ikiliikkuja miinus tehohäviöt.
    Täytyy huomenna se piuha vetäistä hansikaslokerosta radiolle.
    Homma hanskassa auto jo nipussa. Vähän vaati reititystä.


  • #55328 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 16 May 2019
  • Emännän kanssa käytiin torilla hodarikaffeella. Teatterissa. Motonetissä ja Liiterissä. Nyt enkeljoukkion pieninta hakemaan tarhasta.  :D
  • #55329 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 16 May 2019
  • Palattu vaunulta kotia, ja yöksi töihin.
  • #55330 kirjoittanut "Masi" 16 May 2019
  • Kohta varmaa CD pukkaa tulemaan ;)


  • #55331 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 17 May 2019
  • Palattu töistä, suhkot hyvä torstai yöksi Thumb
  • #55332 kirjoittanut jus66si 17 May 2019
  • Tästä päivästä vielä tiedä, mutta eilen tuli käytyä Kouvolassa. Olihan tiuhassa tietöitä.Tultiin sitten Korian ja Orimattilan kautta takasin.On siellä komeaa maaseutua.
  • #55333 kirjoittanut Tarvasjoki 17 May 2019
  • Kohta taas istumaan kirjastoon Pieniele keräyslippaan kera ennakko äänestys paikalle ,muistakaa laittaa lantit lippaaseen hyvän asian puolesta kun käytte antamassa äänenne. Thumb
  • #55334 kirjoittanut Arska 17 May 2019
  • Laitoin paljun lämpiämään.
  • #55335 kirjoittanut arska100 17 May 2019
  • Lomareissun viimeiset auringon otot..
Sivuja:
Toiminto