Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
migel:
Tai meen heti. ei tää mikään mainoskuva ole , vaan vanhan lahonneen suihkuseinän korjaus mahdollisimman halvalla ;D ;D ;D
migel:
Do diin!!!
Nää nyt tuli tälläisiä näppäilyjä,- toivottavasti jotain selvää saa, mutta suurin viesti on se että satkullakin saa jotain aikaan jos viitsii.......take care!
Onneva:
Noi tuikut lasihyllyllä (?) on just aivan ihanat tunnelman luojat.
migel:
Joo lasihyllyllä ovat a´la Ikea muistaakseni 15,90 ja toi musta hylly kolmella lasi tasolla 19,90. Paneelit mädäntyneiden tilalle Bauhausista 0.59/m
Kulmahylly shampoille 5.90 Ikea ja se pienempi en muista nyt näkyykö kuvissa 2.95 Ikea. Että että kyllä halvallakin voi hieman remontoida!!!
Ruuvit ja naulat mulla oli vanhastaan,,,,,,,,,,,,mut ei aina tarvii rahnaa niin piruusti kantaa kauppiaille.- ei mulla edes ole, mut kumminkin jotain pystyy tekemään pienempi palkkainenkin ;D ;D ;D
Onneva:
Ja tila on taas uusi :) ja varmaan piristää mieltäkin.
Meillä usein se aloittaminen pieniinkin muutoksiin on vaivalloista. Ei olla rakentajia eikä remppaajia, isäntä inhoaa kaupoissa pyörimistäkin. Nykyinen asuminen on muutaman välivuoden ratkaisu, ettei omakaan into tunnu riittävän muuhun kuin tavalliseen siivoiluun yms.
Lapsista nuorimmaisetkin kokeilevat siipiensä kantavuutta - kunhan tovi katsotaan pärjäävätkö. Sitten mietitään mihin itse asetutaan. Ei kuitenkaan vielä "eläkekämppää".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta