Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (144/15076) > >>

Onneva:
Tiivistahtisen työpäivän päälle nukuttu eheyttävät päiväunet.
Olen päiväunikoukussa, mutta haitanneeko tuo. Täytyy nukkua silloin ku nukuttaa.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 29.11.2011     kello on 17:58 ---Tiivistahtisen työpäivän päälle nukuttu eheyttävät päiväunet.
Olen päiväunikoukussa, mutta haitanneeko tuo. Täytyy nukkua silloin ku nukuttaa.

--- Lainaus päättyy ---
     tutkimus osoittaa että pienet nokoset työpäivän aikana pitää ihmisen virkeämpänä (ruokatunnilla).. ite olen opetellut nukkumaan silmät auki ja vieläpä liikkumaan samalla eli töitä tehdessäni ;D ;D

migel:
Haettu saunaremontin valmistuttua Ikeasta hyllyjä ja kaikennäköisiä hilanvetkuttimia shampoopulloille ja partakoneelleni.

Suihkuhuoneen remppa on tullut maksamaan materiaaleina nyt 110 egerii,- ja 20-luvulla rakennettu suihkuhuone mielestäni onnistui..........f ace lifting( That´s what it is all about.............. ..........) Ei  vakavamielisille... .                   t migel

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 29.11.2011     kello on 18:40 ---Haettu saunaremontin valmistuttua Ikeasta hyllyjä ja kaikennäköisiä hilanvetkuttimia shampoopulloille ja partakoneelleni.

Suihkuhuoneen remppa on tullut maksamaan materiaaleina nyt 110 egerii,- ja 20-luvulla rakennettu suihkuhuone mielestäni onnistui..........f ace lifting( That´s what it is all about.............. ..........) Ei  vakavamielisille... .                   t migel

--- Lainaus päättyy ---

loistavaa ...  saiskos kuvaa
kuhan ehtit kuvata  ???

migel:
jeps,- huomen...........

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View