Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
"Masi":
Jonossa ;)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 5.05.2021 kello on 19:58 ---Mulla omalla pihalla taktiikka että tikkailla hinausköysi useampaan metriin ja veto vaijeritaljalla (ei halpa, siis työpaikan talja) toisen puun tyveltä. Pahimmissa paikoissa kaatotunkki viellä lisäksi. Pääasia että talosta poispäin ei niin väliä että osuttava suoraan merkkitikkuun. Vaan kävihän tuo ammattimetsurillekk in kerran että kaksi kaatotunkkia ja kuitenkin nasahti sähkölinjaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kaivinkone on verraton apu - kaikilla ei ole kaatotunkkeja 8)
Linjalta olen ottanut kun jättää sahaukseen vähän pitopuuta, ja koneella sitten 4-5m korkeudesta ottaa kiinni ja napsautta poikki. Ei tuulet vie :D
Yhdelle vanhalle pylväälle tein saman kun olivat jättänee uuden kaveriksi (en tiedä miksi)
"Masi":
Piikitetty ;)
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 5.05.2021 kello on 19:58 ---Mulla omalla pihalla taktiikka että tikkailla hinausköysi useampaan metriin ja veto vaijeritaljalla (ei halpa, siis työpaikan talja) toisen puun tyveltä. Pahimmissa paikoissa kaatotunkki viellä lisäksi. Pääasia että talosta poispäin ei niin väliä että osuttava suoraan merkkitikkuun. Vaan kävihän tuo ammattimetsurillekk in kerran että kaksi kaatotunkkia ja kuitenkin nasahti sähkölinjaan.
--- Lainaus päättyy ---
kunnon kaatotunkin hinnalla kaadattaa ammattilaisella pari puuta pihasta, ja sillä on myös vakuutukset jos jotain menee pieleen.
MRi:
Kodin netti päivittyi 5G:hen. Uskalsi nyt ottaa kun on jo rokotukset saatu :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta