Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (12790/15094) > >>

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  5.05.2021     kello on 12:06 ---Pari päivää sitten yritin kaataa puita. Ei kaatunut yhtään, mutta yksi konkelo syntyi. Tänään sain purettua sen.

--- Lainaus päättyy ---

Minä kävin äsken kaverin pelastamasta pinteestä. Oli kaatamassa koivua ja meinasi kaataa sen naapurin talon päälle... 😂

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  5.05.2021     kello on 17:05 ---Minä kävin äsken kaverin pelastamasta pinteestä. Oli kaatamassa koivua ja meinasi kaataa sen naapurin talon päälle... 😂

--- Lainaus päättyy ---
Ois saattanut tulla kallis koivu :o

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski -  5.05.2021     kello on 17:24 ---Ois saattanut tulla kallis koivu :o

--- Lainaus päättyy ---

Joo, oli taas liian itsevarma tekemisissään, tuulenpuuska oli eri mieltä kaatumissuunnasta. Mun järki sanoo, että täysin tyyni keli, joku kaverina ja liinoja saatavilla varuiksi. Saatiin sitten kuin ihmeen kaupalla pökättyä alkuperäiseen suuntaansa...  :o

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  5.05.2021     kello on 18:32 ---Joo, oli taas liian itsevarma tekemisissään, tuulenpuuska oli eri mieltä kaatumissuunnasta. Mun järki sanoo, että täysin tyyni keli, joku kaverina ja liinoja saatavilla varuiksi. Saatiin sitten kuin ihmeen kaupalla pökättyä alkuperäiseen suuntaansa...  :o

--- Lainaus päättyy ---

Jos ei oo kiiloja, niin joku 4m riuku olis hyvä olla, jolla voi työntää riittävän korkealta.
Taisi olla onneksi kestävä kaatosarana😉

0yxxy0:
Mulla omalla pihalla taktiikka että tikkailla hinausköysi useampaan metriin ja veto vaijeritaljalla (ei halpa, siis työpaikan talja) toisen puun tyveltä. Pahimmissa paikoissa kaatotunkki viellä lisäksi. Pääasia että talosta poispäin ei niin väliä että osuttava suoraan merkkitikkuun. Vaan kävihän tuo ammattimetsurillekk in kerran että kaksi kaatotunkkia ja kuitenkin nasahti sähkölinjaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View