Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (12720/15095) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  6.04.2021     kello on 23:06 ---No siihen piikkiin ei kannata luottaa, nyt on kaverin lisäksi likka ja miniä
Saaneet töistä koronan vaikka kummallekin on annettu Astran piikki kun ovat hoiva alalla. Lisäksi joutuvat jokapäivä piikitämään itseään jolla estetään sitä veritulppaa.

--- Lainaus päättyy ---
Eihän suojauksia pidä lopettaa piikin saatuaan.

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  7.04.2021     kello on 07:31 ---https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007903731.html

Malttakaa nyt reissujenne kanssa.
Uudet muunnokset eivät piittaa piikeistänne ja voitte jokatapauksessa tuoda kotiintuliaisina tuttaville taudin....vaikka piikki itseä hiukan suojaisikin.
Saisi lakeja muuttaa siten että ken lomareissulta taudin hakee niin saa maksaa itse hoitonsa täysimääräisenä.

--- Lainaus päättyy ---
No tuohan johtaisi myös siihen että itsensä huonoon kuntoon syöneet ja juoneet maksaisi myös.

Edit tupakoitsijat myös

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  6.04.2021     kello on 20:27 ---Suomi poikki ja Lappi itsenäiseksi. Mistä kohtaa katkaistaan?  :P

--- Lainaus päättyy ---

Mää oon kuullu että lappi alkaa kehäkolmoselta.  ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 -  7.04.2021     kello on 08:38 ---Mää oon kuullu että lappi alkaa kehäkolmoselta.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Toihan tarkoittaa sitä, että tsahkali:lla on lapissa kaksi asuntoa. :D

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  6.04.2021     kello on 23:06 ---No siihen piikkiin ei kannata luottaa, nyt on kaverin lisäksi likka ja miniä
Saaneet töistä koronan vaikka kummallekin on annettu Astran piikki kun ovat hoiva alalla.

--- Lainaus päättyy ---
Täällä karanteenissa ollaan ja rouvalle nousi eilen lähes 39.n kuumee ja on saanu toissä Comirnaty rokotteen, aamusta kävivät pojan kans ottamassa tikun nokkaan kun molemmilla oireita, saa nähdä mikä on tulos ::) minä luotan edelleen rokotteessa viinaan saunaan ja valkosipuliin ;D

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 -  7.04.2021     kello on 10:40 ---Täällä karanteenissa ollaan ja rouvalle nousi eilen lähes 39.n kuumee ja on saanu toissä Comirnaty rokotteen, aamusta kävivät pojan kans ottamassa tikun nokkaan kun molemmilla oireita, saa nähdä mikä on tulos ::) minä luotan edelleen rokotteessa viinaan saunaan ja valkosipuliin ;D

--- Lainaus päättyy ---
No tuo kuume on aika selvä koronan oire. Minä sain juuri negatiisen tuloksen, rouva ei. Hänellä on vain pikku yskä eikä mitään muuta oiretta ainakaan vielä ole.
Vaimon karanteeni aika lyhenikin kun katsoivat että oireet ovat jo alkaneet aiemmin, meneekin jo viikon päästä töihin. Mulla taas karanteenia jatkettiin neljällä vuorokaudella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View