Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Ossi66:
Aloitin Kohortti 1966 tutkimuspäivän, muutama tunti jäljellä.
Kosmic:
12. Säteilyannos haettu
Yrjö:
Tallin pikku siivousta, pitäisi saada vaunu muutamaksi päiväksi sisään.
Tietenkin "päätointakin", eli vaimon kuskausta, myös "pikku" sisko on mukana.
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 9.04.2026 kello on 08:28 ---Se oli minulle outoa, että keittiöhanan tiskariliitännän sulkuventtiili toimi nurinkurin. Auki käännetään myötäpäivään ja päinvastoin. 😮
--- Lainaus päättyy ---
Tässä mallissa ei taida olla mahdollisuutta valita kylmän/kuuman välillä? Niinkuin tuossa vanhassa Oraksen meillä on?
armas ujomieli:
Jatkettu auringossa lekottelua taitaa jo vähän ruskettuakin :-* Lämpöäkin jo +8, eikä maksa mitään :laugh:
Tarvasjoki:
Tuli vahettua kauppakassin suvikummit citikka c5 v6 farkku tomaatti matkikseen jo viime viikol nyt suvi ajellut kondikses Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta