Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (15096/15145) > >>

Ossi66:
Aloitin Kohortti 1966 tutkimuspäivän, muutama tunti jäljellä.

Kosmic:
12. Säteilyannos haettu

Yrjö:
  Tallin pikku siivousta, pitäisi saada vaunu muutamaksi päiväksi sisään.
  Tietenkin "päätointakin", eli vaimon kuskausta, myös "pikku" sisko on mukana.


--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  9.04.2026     kello on 08:28 ---Se oli minulle outoa, että keittiöhanan tiskariliitännän sulkuventtiili toimi nurinkurin. Auki käännetään myötäpäivään ja päinvastoin. 😮

--- Lainaus päättyy ---
  Tässä mallissa ei taida olla mahdollisuutta valita kylmän/kuuman välillä? Niinkuin tuossa vanhassa Oraksen meillä on?

armas ujomieli:
Jatkettu auringossa lekottelua taitaa jo vähän ruskettuakin :-* Lämpöäkin jo +8, eikä maksa mitään :laugh:

Tarvasjoki:
Tuli vahettua kauppakassin suvikummit citikka c5 v6 farkku tomaatti matkikseen jo viime viikol nyt suvi ajellut kondikses  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View