Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 4.04.2021 kello on 19:50 ---Tätähän on tehty nyt kolme päivää ;)
--- Lainaus päättyy ---
Eikö ole ollut mitään tähdellistä tekemistä? ::)
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 4.04.2021 kello on 23:51 ---Eikö ole ollut mitään tähdellistä tekemistä? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tuohan sitä on, ei tarvi olla täällä kyseenalaistamassa toisten vapaa-ajan viettoa.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 5.04.2021 kello on 09:02 ---Tuohan sitä on, ei tarvi olla täällä kyseenalaistamassa toisten vapaa-ajan viettoa.
--- Lainaus päättyy ---
Ja jos viellä palkan edestä niin viellä parempi.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 2.04.2021 kello on 20:36 ---Ajettu moottorikelkalla koko päivä, kohtuu hankikelit.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on mukavaa puuhaa. Minulle moottoroidut liikkumisvälineet on parasta rentoutumista. Nopea vene, vesiskootteri, auto, kelkka .... ne vaan on hauskoja. Malmin lentokentän lentotoiminnan lopettaminen on ärsyttänyt pari viime viikkoa, pienkoneiden ja helikopterien äänet ja itse koneiden seuraaminen oli ihan mukavaa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 5.04.2021 kello on 12:08 ---Tuo on mukavaa puuhaa. Minulle moottoroidut liikkumisvälineet on parasta rentoutumista. Nopea vene, vesiskootteri, auto, kelkka .... ne vaan on hauskoja.
--- Lainaus päättyy ---
Hauskaa ei sensijaan ole se, että 99% samoin ajattelevista on sitä mieltä, että maailma on vapaa ja lait ja määräykset on tehty vain haittaamaan 'harrastamista'.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta