Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (54/15067) > >>

1****:
Nastarenkaat vaihdettu alle, kesäloma voi alkaa  ;D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: 1**** - 21.09.2011     kello on 11:20 ---Nastarenkaat vaihdettu alle, kesäloma voi alkaa  ;D

--- Lainaus päättyy ---

joko jo on sen aika jossain päin maankamaraa ...jos  saan udella niin missä ?

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 21.09.2011     kello on 11:48 ---joko jo on sen aika jossain päin maankamaraa ...jos  saan udella niin missä ?

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan napapiiril ..tääl ol aamuste 14 astetta plussaa!!
Töiden lisäks oon vaihteeks kuolannu autoi  ;D On se ny prkle ku sopivaa ei meinaa ollenkas löytyy kohtuu lähelt  >:(

sipu:
eilen asennettiin saunalahti ... laajakaistaa .. pöytäkoneeseen ja pätki , kunnes ei enään toimunut ... tään ei sit toiminut toi mokkulakaan ... nyt tää matami ottaa kohta ... isot PULTIT ... keles ja viel muutama kirosana *******&********&####### no onneks ei mun tarvii soittaa tonnekkaan ... muuten sais kuulla hekin noi kirosanat ...  >:(  kyllä helpotti moinen uhoominen .. en olekkaan enään yhtään kiukkunen .. kiitos Orgin , kun saan tänne ilman sensuuria huom. itse sensuroin .. toistaseksi vielä parmattaa  ;D ;D ;D

1****:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 21.09.2011     kello on 11:48 ---joko jo on sen aika jossain päin maankamaraa ...jos  saan udella niin missä ?

--- Lainaus päättyy ---
Lohjalla  ;D, huomenna nokka kohti pohjosta, kuukauden turnee edessä. Käsivarressa ollut nilkkoihin lunta jo lokakuun alussa....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View