Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
1****:
Nastarenkaat vaihdettu alle, kesäloma voi alkaa ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: 1**** - 21.09.2011 kello on 11:20 ---Nastarenkaat vaihdettu alle, kesäloma voi alkaa ;D
--- Lainaus päättyy ---
joko jo on sen aika jossain päin maankamaraa ...jos saan udella niin missä ?
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 21.09.2011 kello on 11:48 ---joko jo on sen aika jossain päin maankamaraa ...jos saan udella niin missä ?
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan napapiiril ..tääl ol aamuste 14 astetta plussaa!!
Töiden lisäks oon vaihteeks kuolannu autoi ;D On se ny prkle ku sopivaa ei meinaa ollenkas löytyy kohtuu lähelt >:(
sipu:
eilen asennettiin saunalahti ... laajakaistaa .. pöytäkoneeseen ja pätki , kunnes ei enään toimunut ... tään ei sit toiminut toi mokkulakaan ... nyt tää matami ottaa kohta ... isot PULTIT ... keles ja viel muutama kirosana *******&********###### no onneks ei mun tarvii soittaa tonnekkaan ... muuten sais kuulla hekin noi kirosanat ... >:( kyllä helpotti moinen uhoominen .. en olekkaan enään yhtään kiukkunen .. kiitos Orgin , kun saan tänne ilman sensuuria huom. itse sensuroin .. toistaseksi vielä parmattaa ;D ;D ;D
1****:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 21.09.2011 kello on 11:48 ---joko jo on sen aika jossain päin maankamaraa ...jos saan udella niin missä ?
--- Lainaus päättyy ---
Lohjalla ;D, huomenna nokka kohti pohjosta, kuukauden turnee edessä. Käsivarressa ollut nilkkoihin lunta jo lokakuun alussa....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta