Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (53/15067) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 18.09.2011     kello on 21:10 ---Osta sipu varrellinen poimuri,ite olen poiminu sellasella jo yli kymmenen vuotta.Ei tule selkä kipeäksi,poimintatekniikan oppii nopeasti!

--- Lainaus päättyy ---

joo se se olla pitääkin olen sen jo unohtanut ..kiitos vinkistä  ...tuota  pitää katsella kaupoissa ,kun liikun ...

iso kiitos 99.lle hyvästä työstä ja jaksamista tämän sivuston ylläpitämiseen... :)

perho-ukko:
 Vaihdoin taas tänään boileriin kontaktorin,edellinen kesti vuorokauden!!! Syy selvisi,alkuperäisen kytkennän mukaan vaihdoin,oli kytketty vaiheiden väliin,(400V),mutta kelassa lukee 230V,en huomannut,nyt on nollan ja vaiheen välissä,tarkoitan vetojännitettä!! Nyt toimii !!!  ;D ;D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 18.09.2011     kello on 21:10 ---Osta sipu varrellinen poimuri,ite olen poiminu sellasella jo yli kymmenen vuotta.Ei tule selkä kipeäksi,poimintatekniikan oppii nopeasti!

--- Lainaus päättyy ---

kiitokset vielä tuost muistutuksesta... nyt se on täällä ja pitääkin rientää joku päivä sitä kokeilemaan .. aika iso härveli , mutta harjotus tekee mestarin sanotaan jotta marjatreeniä vain ..  :)

hartsakoski:
Just tollanen mulla on,lauantaina kävin hiukan reilu viis ämpäriä poimimassa puolukkaa.Rauhassa treenaat ja säädät varren pituuden sopivaksi!Tämän illan homma oli putsata ne puolukat pölyimuriin liitettävällä puhdistajalla,aikansa otti mutta ny ovat valmiit pakastukseen.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 20.09.2011     kello on 23:46 ---Just tollanen mulla on,lauantaina kävin hiukan reilu viis ämpäriä poimimassa puolukkaa.Rauhassa treenaat ja säädät varren pituuden sopivaksi!Tämän illan homma oli putsata ne puolukat pölyimuriin liitettävällä puhdistajalla,aikansa otti mutta ny ovat valmiit pakastukseen.

--- Lainaus päättyy ---

vähx mää oon kade... :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View