Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.04.2012 kello on 21:08 ---Jälkimmäinenhän se on joskus vaivannut,
ensimmäisestä ole kuullutkaan. :o
--- Lainaus päättyy ---
jovain meni tiaknoosi mettään ..eihän kilikkarat piilosta siirrettynä tarvinnutkaan kuin tikit... ;D
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.04.2012 kello on 21:10 --- Pitäisköhän minun tehdä testamentti !!
--- Lainaus päättyy ---
onhanse hyvä tehdä muutoinkin testamentti.. meillä muillakin..
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 14.04.2012 kello on 20:58 ---...Nivusesta menivät suoneen,eikä itse tuntenut mitään.Kyllä ne tietää mitä tekevät,ei voi muuta ku ihmetellä ja ihastella nyky lääketiedettä.
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Taitaa ne miehen aivot olla sittenkin siellä, misä naiset niitten väittää olevan :-[ ;) ;D ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.04.2012 kello on 21:10 --- Pitäisköhän minun tehdä testamentti !!
--- Lainaus päättyy ---
Se pittää ite päättää.
Jos siis olet eri mieltä siitä, miten omaisuus jaettaisiin lain mukaan. Sen verran olet ittestäs kertonut (tässä en sitä käy läpi!), että vedän siitä johtopäätöksen, jotta kannattaa tehdä. Eikä sellainen kysy elämäntilannetta, hyvä se olisi jo olla valmiiksi.
perho-ukko:
Elekee vielä taputella käsiä,ei minusta niin vaan päästä,Savolainen menee vaikka p*rse edellä puuhun,lääkkeet siirtää leikkausta,jonossa ollaan,verenpaine on laskenut lääkityksellä,voi olla,että leikkausta ei tarvitse,tilannetta seurataan !!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta