Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
hartsakoski:
Kuten aa kirjoittikin,testamentti sais olla valmiina nuoremmallakin.Eräs ystäväni joutui kovan velkataakan alle,kun menetti alle nelikymppisenä vaimonsa ja joutui maksamaan lapset "ulos". Tilannetta hankaloitti vielä että oli menestyvä yritys,jossa kumpikin osakkaana,siittäkin tuli maksettavaa.Ja Kare!Onneks eivät löytäneet mun pääaivoja sieltä nivusen seutuvilta.Totta tosin lienee,että joku aivojen osa siellä lienee,ainakin tietyissä tilanteissa...
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 14.04.2012 kello on 22:05 ---Kuten aa kirjoittikin,testamentti sais olla valmiina nuoremmallakin.Eräs ystäväni joutui kovan velkataakan alle,kun menetti alle nelikymppisenä vaimonsa ja joutui maksamaan lapset "ulos". Tilannetta hankaloitti vielä että oli menestyvä yritys,jossa kumpikin osakkaana,siittäkin tuli maksettavaa.Ja Kare!Onneks eivät löytäneet mun pääaivoja sieltä nivusen seutuvilta.Totta tosin lienee,että joku aivojen osa siellä lienee,ainakin tietyissä tilanteissa...
--- Lainaus päättyy ---
Kait minä sitten olen mennyttä aikamuotoa !
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.04.2012 kello on 22:09 --- Kait minä sitten olen mennyttä aikamuotoa !
--- Lainaus päättyy ---
Eläpä Ukko höpötä! >:( >:(
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 14.04.2012 kello on 21:13 --- onhanse hyvä tehdä muutoinkin testamentti.. meillä muillakin..
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on ollut puolisoni kanssa keskinäinen testamentti jo kymmenkunta vuotta. Siinä kerrotaan miten menetellään ensimmäisen kuoltua, sekä myös kerrotaan miten menetellään jälkimmäisen kuoltua.
Nykyisin tehdään jonkin verran videotestamentteja, sehän on helppoa kun melkein jokaisella on kännykässä videokamera. Mutta se ei tietääkseni ole lainvoimainen, ainoastaan selventää kirjallista testamenttia. ...tai hämmentää jos mahdollista D
perho-ukko:
Eihän minulla ole mitään hätää,verisuonessa on aivoissa pullistuma,on kuin pommi olis päässä,verenpaine on nyt alentunut,lääkkeillä yrittävät hoitaa homman, :( :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta