Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (463/15096) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 14.04.2012     kello on 17:44 ---Siivottu autoa reissun jäljiltä, kaksitoista laatikkoa viiniä löytyi kuuden olut laatikon lisäksi.
Kuvassa lähestytään loiuren alkulähdettä josta noin pari sataa metriä ylös päin oli aivan aito puu-cee
Eli selvisi sekin tällä reisulla mistä se loiren valkoinen viini saa kellertävän värinsä

--- Lainaus päättyy ---
Täälläkin saa tulla käymään kylässä :D Thumb

perho-ukko:
  Kuinka moni loppujen lopuksi ymmärtää,mitä muutoksia tulee,kun jotakin tapahtuu kropassa,(halvaus),ei ole kuin yksi vaihtoehto,kuntoutus,ja siihen tarvitaan sisua,ja peskule,sitä minulla riittää !!

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.04.2012     kello on 18:02 ---  Kuinka moni loppujen lopuksi ymmärtää,mitä muutoksia tulee,kun jotakin tapahtuu kropassa,(halvaus),ei ole kuin yksi vaihtoehto,kuntoutus,ja siihen tarvitaan sisua,ja peskule,sitä minulla riittää !!

--- Lainaus päättyy ---

Se on hyvä. Jos sisu loppuu, moni on jäänyt lopullisesti sängynpohjalle.

Minäkin olen hengessä mukana ja lähetän sinulle lisää "sisuaaltoja" - ei muutako liikkeelle ja eteenpäin ;D

Moni ei usko tähän henkiseen puoleen, mutta otetaanpa kaikki nyt mielessä yhteys perho-ukkoon ja annetaan hänelle porukalla aimo annos lisää kuntoa. Ukko voi kohta kertoa, tuntuuko jotain uutta.

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.04.2012     kello on 18:02 ---  Kuinka moni loppujen lopuksi ymmärtää,mitä muutoksia tulee,kun jotakin tapahtuu kropassa,(halvaus),ei ole kuin yksi vaihtoehto,kuntoutus,ja siihen tarvitaan sisua,ja peskule,sitä minulla riittää !!

--- Lainaus päättyy ---

Se on kuule ETEENPÄIN, kuin mummo lumessa ;)

Vaan äsken kävin vetämässä hiilet ja heitin häkälöylyt ;D

Nyt Finkbrauta mukaan, nakit kiukaan päälle kippoon muhimaan, olutta ensin naamaan ja liudennettuna kiukaaseen ;)
Täällä Kiviniemessä ilma sakeana aivan mahottomasta pyrystä. On kuin Anoppi olisi tulossa kylään ???
Vaan onhan melkoisen hapekas ilma istua kohta savusaunan kuistilla jäähyllä ;D ;D ;D

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 14.04.2012     kello on 18:27 ---Se on kuule ETEENPÄIN, kuin mummo lumessa ;)

Vaan äsken kävin vetämässä hiilet ja heitin häkälöylyt ;D

Nyt Finkbrauta mukaan, nakit kiukaan päälle kippoon muhimaan, olutta ensin naamaan ja liudennettuna kiukaaseen ;)
Täällä Kiviniemessä ilma sakeana aivan mahottomasta pyrystä. On kuin Anoppi olisi tulossa kylään ???
Vaan onhan melkoisen hapekas ilma istua kohta savusaunan kuistilla jäähyllä ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Se tuo olut se antaa, oikeessa määrin vetteen sekotettuna, mukavan leivän tuoksun löylyyn ;D

Liekö savusauna sitä kaipais, mukavat löylythän niistä tahtoo tulla ilmankin. ;D

Oohan kuitenkin varovainen sen oluen kiukaalle lotraamisen kanssa, ettei käy niinkuin entisille "Impivaaran" veljeksille joulusaunassa ;) ;)

Lainauksen bold lainaajan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View