Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (458/15095) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.04.2012     kello on 20:23 ---  Tänään en uskalla tehdä mitään,istun tuolissa,ja jos lähden vaikka vessaan,voin kompastua ja katkaista niskani! 13 ja perjantai!! ;D

--- Lainaus päättyy ---

;D ;D ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 11.04.2012     kello on 14:11 ---Taas se mies häpöttää :o Ei noi sun kuvas taida olla Nitsijärveä etes nähnytkään ::)

--- Lainaus päättyy ---

Taas, mitä tarkoitat. Ollaan tuossa veneen laskupaikalla, jossa ei ole mitään kehumista, kuin maininta, että ollaan siellä siinä kelissä näillä vehkeillä. Koko reissu meni huonosti, koska hyvä keli olisi parempi, kuin huono keli ja hyvä kalan saalis. Meikäläisellä ei ole tarvetta hehkuttaa, muuta kuin vähällä kustannuksella hommattua lystin olon tunnetta, juppeilematta.  :)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.04.2012     kello on 22:27 ---Meikäläisellä ei ole tarvetta hehkuttaa, muuta kuin vähällä kustannuksella hommattua lystin olon tunnetta, juppeilematta.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Jos joskus törmäillään ja sattuu olemaan hyvä tilanne, niin tarjoan sulle juppiviinaa ilman kustannuksia. Sen verran monesti olen täällä ruudun takana saanut, jos en naureskella, niin hyvän mielen ainakin noista jutuista. ;D

sipu:
nyt on pilkitty tässä soffal
jotta ötyssii si vaan  :)
tää lähtee vetelee hirsii
ja aamulla taas
uusin kujein ja kepposin..öitä  :-*
ps. 13 pvä ja perjantai
eikä mitään haavereita edes sattunut
jotta ..kohta menee usko
taikauskoon  :o

putkimies:
Pienessä yrityksessä työskentelen. Iltapäivän kahvitunnilla kahvioon hieman muiden jälkeen menin. Oven avattuani eräs kertoi että kiva kun tulit, puhuttiin juuri sinusta...hyvää puhuttiin.    ... No siihen minä (61v)että sehän on hienoa, viimeksi kun minua kehuttiin se tapahtui -60- luvulla.  ... nuori nainen kehui että tulipas se äkkiä.   ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View