Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
T-Cat:
Siirrytty mökille.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 8.04.2026 kello on 19:52 ---Pesukoneen ja tiskikoneen asennusta ja kytkentää poitsun kämppään.
--- Lainaus päättyy ---
tällä kun aina kysellän onko pätevyyttä tai lupia? :D
megaman:
Kyllä, lupa on. 🙂
https://www.gigantti.fi/magazine/kodinkoneet/astianpesukoneet/opas-voiko-astianpesukoneen-asentaa-itse
Ikean keittiö, liitännät valmiina, senkun kytki kiinni. Koekäyttö 30 min. ei vuotoja.
HiTec:
Jotenkin :o tuo pistorasia ihan noissa putkissa kiinni, mutta jos toimii noinkin, niin... Toki vielä jos on jotain vuotovahtia tms. niiin sellainen tuonne kaapin lattialle vielä varmistukseksi, joskos joku paikka joskus vielä vuotaakin, niin ei pääse tekemään niitä tuhojaan.
megaman:
Joo, muutama sentti siellä on väliä putkilla ja pistorasialla. Aika yleinen tilanne. ;D
Se oli minulle outoa, että keittiöhanan tiskariliitännän sulkuventtiili toimi nurinkurin. Auki käännetään myötäpäivään ja päinvastoin. 😮
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta