Tekniikkakeskustelut > Alde

3010 Kiertovesipumppu 12V

<< < (7/11) > >>

Beagle:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  2.03.2018     kello on 13:40 ---Olen aina ihmetellyt miten ammattiasioissa pitäisi käyttää rihkamaa.  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

No ne pihdit lenti silloin  takavasempaan. Ja ostin laadukkaat tilalle.

Joskus on maksettava elämässä oppirahoja, eikä nuukailla väärissä asioissa.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Beagle -  2.03.2018     kello on 14:47 ---No ne pihdit lenti silloin  takavasempaan. Ja ostin laadukkaat tilalle.

Joskus on maksettava elämässä oppirahoja, eikä nuukailla väärissä asioissa.

--- Lainaus päättyy ---

Yhden pumpun vaihtoon ei kannata ostaa kaksia Kamasan pihtejä.

--- Off-Topic: ---no olen minä niitä halpoja käyttänyt tuon jälkeen koiran korvakarvojen poistoon  ;D  Siinä hommassa sironokkaiset lukkopihdit on hyvät. Kun lukko napsahtaa kiinni, koira nykäisee aina pään pois ;)

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  2.03.2018     kello on 13:40 ---Olen aina ihmetellyt miten ammattiasioissa pitäisi käyttää rihkamaa.  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Kun tienaa leipänsä asiakkaalta laskutettavassa työssä, on oltava kunnon työkalut. Harrastaja pärjää huonommilla, kun omasta työstä ei laskuteta.
Eikös tämä ole harrastajafoorumi?

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  2.03.2018     kello on 15:10 ---Kun tienaa leipänsä asiakkaalta laskutettavassa työssä, on oltava kunnon työkalut. Harrastaja pärjää huonommilla, kun omasta työstä ei laskuteta.

--- Lainaus päättyy ---

Niin kait kyllä tämä luulisi olevan, osa myy vaan firman tavaraa kirpiksellä eikä firma kirpiksellä, mikä sille osastolle on tarkoitettu.. Näin vaan se menee..  8)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  2.03.2018     kello on 15:10 ---Kun tienaa leipänsä asiakkaalta laskutettavassa työssä, on oltava kunnon työkalut. Harrastaja pärjää huonommilla, kun omasta työstä ei laskuteta.

--- Lainaus päättyy ---
On, mutta täällä monta ammattimiestä jotka kommentoivat työkaluista joita käyttävät töissään ei harrastuksessaan.
Tämän vuoksi edellinen kommenttini. Säälittää kun jotkut oman kertomansa mukaan joutuvat käyttämään romuja ammattia harjoittaessaan. :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View