Tekniikkakeskustelut > Alde
3010 Kiertovesipumppu 12V
Beagle:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 2.03.2018 kello on 13:40 ---Olen aina ihmetellyt miten ammattiasioissa pitäisi käyttää rihkamaa. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
No ne pihdit lenti silloin takavasempaan. Ja ostin laadukkaat tilalle.
Joskus on maksettava elämässä oppirahoja, eikä nuukailla väärissä asioissa.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Beagle - 2.03.2018 kello on 14:47 ---No ne pihdit lenti silloin takavasempaan. Ja ostin laadukkaat tilalle.
Joskus on maksettava elämässä oppirahoja, eikä nuukailla väärissä asioissa.
--- Lainaus päättyy ---
Yhden pumpun vaihtoon ei kannata ostaa kaksia Kamasan pihtejä.
--- Off-Topic: ---no olen minä niitä halpoja käyttänyt tuon jälkeen koiran korvakarvojen poistoon ;D Siinä hommassa sironokkaiset lukkopihdit on hyvät. Kun lukko napsahtaa kiinni, koira nykäisee aina pään pois ;)
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 2.03.2018 kello on 13:40 ---Olen aina ihmetellyt miten ammattiasioissa pitäisi käyttää rihkamaa. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Kun tienaa leipänsä asiakkaalta laskutettavassa työssä, on oltava kunnon työkalut. Harrastaja pärjää huonommilla, kun omasta työstä ei laskuteta.
Eikös tämä ole harrastajafoorumi?
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 2.03.2018 kello on 15:10 ---Kun tienaa leipänsä asiakkaalta laskutettavassa työssä, on oltava kunnon työkalut. Harrastaja pärjää huonommilla, kun omasta työstä ei laskuteta.
--- Lainaus päättyy ---
Niin kait kyllä tämä luulisi olevan, osa myy vaan firman tavaraa kirpiksellä eikä firma kirpiksellä, mikä sille osastolle on tarkoitettu.. Näin vaan se menee.. 8)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 2.03.2018 kello on 15:10 ---Kun tienaa leipänsä asiakkaalta laskutettavassa työssä, on oltava kunnon työkalut. Harrastaja pärjää huonommilla, kun omasta työstä ei laskuteta.
--- Lainaus päättyy ---
On, mutta täällä monta ammattimiestä jotka kommentoivat työkaluista joita käyttävät töissään ei harrastuksessaan.
Tämän vuoksi edellinen kommenttini. Säälittää kun jotkut oman kertomansa mukaan joutuvat käyttämään romuja ammattia harjoittaessaan. :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta