Tekniikkakeskustelut > Alde
3010 Kiertovesipumppu 12V
-------:
Kyllä itselläni on muoviset toiminut ainakin töissä riittävän hyvin..
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 2.03.2018 kello on 08:48 ---Eivätkö sitten kestä?
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole kokemusta - jotenkin vaan itsestä tuntuu muovin tarkoittavan leluja ja oikeat työkalut on jotain muuta.
Itse vaihtanut vaan yhden pumpun ongelmitta, mutta mjo vissiin useampia jos laittaa nippuside varmistuksen lukkopihteihin.
Voisi kuvitella että ei ole kiva siivota, jos pihti pettää ja kohta on 5litraa glykolia lattialla.
Beagle:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 2.03.2018 kello on 09:48 ---Ei ole kokemusta - jotenkin vaan itsestä tuntuu muovin tarkoittavan leluja ja oikeat työkalut on jotain muuta.
Itse vaihtanut vaan yhden pumpun ongelmitta, mutta mjo vissiin useampia jos laittaa nippuside varmistuksen lukkopihteihin.
Voisi kuvitella että ei ole kiva siivota, jos pihti pettää ja kohta on 5litraa glykolia lattialla.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole ei. Itselläni paukahti auki kriittisellä hetkellä rihkama lukkopihti. Sitä kiroomisen määrää ja siivoamista riittää pitkäksi aikaa. Tottakai kun oli kyseessä aquaflex myös pääohjainkortti sai glykoli pesut.
Tuo mjon vinkki nippusiteistä on nerokas. Thumb
K.E.V:
Olen aina ihmetellyt miten ammattiasioissa pitäisi käyttää rihkamaa. Thumbd
-------:
Hah ei oo halvimpia, mitä me käytetään.. Hyvä provo..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta