Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanari.org ja keskustelukulttuuri

<< < (4/16) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 25.02.2018     kello on 11:17 ---https://karavaanari.org/index.php/topic,2063.47730/topicseen.html
Esimerkki siitä miten ohjeistetaan oikeanlaiseen käyttäytymiseen. Edellinen kertoi saunamittaristaan, minä omasta saunanlämmityksestä . Eihän sekään oikein mennyt. Kommenttia tuli miten olisi pitänyt keskustella oikein. Ei esittää omaa mielipidettä tai ajatusta. Olisi pitänyt peesata ja myötäillä edellisen kommentteja ettei kenelläkään tule pahamieli. Nyt tuli, täysin keskustelun ulkopuoliselle.

--- Lainaus päättyy ---
Niin, jo vastauksestasi näkee että olet oman ajatuksesi vanki. Vinkkasin ajattelemaan, en ohjannut Sinua käyttäytymään. Ystävällisen vihjeen heitin. Olen sen huomannut että Sinun tyylisi ei muutu ja jossain vaiheessa olet AINA ristiriitakahinassa mukana. Noh, kaipa se on paikkansa Sinunkin jutuille  Thumb

Joko:
Tällä forumilla on tietynlainen tyyli mistä täällä saa puhua ja kuinka saa matkailla. Jokainen keskustelu päättyy pitkälti samojen henkilöiden osalta vänkäämiseen. Jos minulla on jotain oikeata asiaa niin laitan sen suoraan yksityisviestillä kysyjälle enkä kirjoita tänne mitään. Lämpimikseni sillointällöin vastailen tiettyihin aiheisiin ja sitten kun päästään vänkäys asteelle niin on viisaampi olla enää vastaamatta mitään. Ainoa luettava osia foorumilla on projektipuoli ja lämmityspuolelta löytää aikapaljon korjausvinkkejä kun jaksaa lukea sen läpi -ei tarvitse oikeastaan kysyä kun kaikki on jo kymmeneen kertaan kysytty ja ratkottu.

Rauzi:
Henkilökohtaiset jutut on täysin hyödyttömiä suuremmalle porukalle. On vaan joittenkin tarve olla oikeammassa kun joku toinen. Parin ihmisen vääntö jostain helevetin osasta vaunussa tai autossa, ei tuo mitään uutta muille. Oikeessa on kiva olla, eikö vaan. Mittaria sille, kuinka paljon oikeessa, sitä ei taida olla. Sorry, palaan sääntöön 1.

Teukka-74:
^Hyvä Rauzi  Thumb

Mautoilija:
Jostain syystä oikeassaolijat ja jokapaikan tietäjät, joilla on oikea mielipide ja tietämys kaikkiin asioihin eivät ole osallistuneet tähän keskusteluun.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View