Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Ilmajouset taakse
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Ivecomiäs - 14.06.2018 kello on 17:26 ---Kävin katsastamassa asuntoautoni tänään ja vähän jännäsin, mitä katsuri sanoo ilmapusseista taka-akselilla kun tälläkin palstalla joku kommentoi siihen suuntaan, että pitäisi olla jotain papereitakin niistä hänelle näyttää.
--- Lainaus päättyy ---
Eihän se apujousista mitään välitäkkään, mutta jos laitat oikeat ilmajouset niin sitten ;)
Eihän pallukat ole mitkään jouset, vaan jousen jäykennin.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Ivecomiäs - 14.06.2018 kello on 17:26 ---Kävin katsastamassa asuntoautoni tänään ja vähän jännäsin, mitä katsuri sanoo ilmapusseista taka-akselilla kun tälläkin palstalla joku kommentoi siihen suuntaan, että pitäisi olla jotain papereitakin niistä hänelle näyttää. No, eipä tuo niitä edes kunnolla vilkaissut saatikka mitään kommentoinut. Kommentit tulikin sitten ihan muusta: alapallonivel etu oikealta vaatiikin vaihtoa, mutta se onkin toinen juttu.. toisen kerran pitää siis vielä vierailla siellä näyttämässä ja tästäkin kerrasta piti 69€ maksaa..
--- Lainaus päättyy ---
Halavalla on Ivecomiäs päässyt. Thumb
Samiwhat:
Vanha ketju, mutta kysytään silti.
Eli nyt oon tehnyt alustavat kaupat autosta jossa sattuu olemaan ilmapussit taka-akselilla ja kummallekin oma mittari ja kompura kans löytyy eli napista saa lisättyä ja vähennetty. No onkos kukaan lisännyt pientä esim 5l ilmasäiliötä Ja ilman ulosoton, jotta sais samalla kompuralla vaikka renkaisiin ilmaa tai vaikka pölyt puhallettua? Tämmöisiä oon nähnyt noissa Amerikan serkun Vehkeissä. Painohan tuosta jokunen kilo tulee, mutta niinhän se tulee kaikesta mitä kyytiin nostaa.
kimi:
Tuossa on kaksi piiriä ja takapään pystyy tasapainottamaan ja jossain määrin suoristamaan autoa parkissa. Ajossa taas ilma ei liiku puolelta toiselle ja tämä vakauttaa ajamista hyvinkin paljon.
Itse toeuttaisin tuon omaan uuteen kolmanteen piiriin ja kasvattaisin säiliön kokoa reilusti. Kustannuksia tuo ei paljoa toisi, hajonneesta kompurasta parinkymmenen litran säiliö, venttiili ja hikan letkuja. Liittimet kompurastandardien mukaan. Ihan hauska ajatus kyllä
smy:
Mulla on fiatissa alkuperäinen ilmakompura renkaille erikseen mukana. Samanlaiset pussit kyllä takana omalla kompuralla ja painemittareilla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta