rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Etuteltan pesu  (Luettu 9310 kertaa)

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 1.06.2018 kello on 15:00
Etuteltan pesu
« : 25.09.2017 kello on 12:32 »
Hei!
Meillä on Hobby 440:ssä pari vuotta vanha Thulen Quickfit -markiisi + markiisiteltta.

Ajatuksena oli että etutelttaosuus pitäisi pestä. Koitin tarjota telttaa pestäväksi paikalliselle pesulalle, mutta sanoivat että eivät mielellään ota, koska ei ole paikkaa kuivaukselle. Sanoivat että pesukoneeseen voidaan laittaa, mutta eivät takaa pesutulosta ja sitä että minkä näköinen teltta on pesukoneesta tullessaan.

Soittelin sitten paikalliselle karavaanikauppiaalle ja hän sanoi että jos sen meinaa oikein aineilla pestä, niin se pitää kyllästää uudelleen. Pientä virutusta voi itse kuulema tehdä, mutta jos saippuaa meinaa pesuun käyttää niin teltan kyllästysaineet kaikkoavat jonka jälkeen teltta imee kosteutta ihan toiseen tyyliin.

Nyt kysynkin viisaimmilta, että miten on, miten tuommosen kannattaa pestä - vai kannattaako ollenkaan?

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:59
Vs: Etuteltan pesu
« Vastaus #1 : 25.09.2017 kello on 12:57 »
Onnistuuhan se pestä ja kyllästää itsekkin, jos on riittävän iso paikka harjata ja kuivata.
Jos haluaa pesulapalvelua, noitahan löytyy - googlella ensimmäinen esimerkki jonka löysin,
https://www.rmkpesulapalvelut.fi/telttapesut

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2018 kello on 11:54
  • ei hölmö edes kysy
« Vastaus #2 : 26.09.2017 kello on 11:40 »
Minä olen Isabellan pessyt taloyhtiön pesutuvassa ja nurmikolla rakennusmuovin päällä.Ulkona pestessä katuharja ja Wurtin Pineline ja pesutuvassa juuriharja.Melko hyvä pesutulos. Thumb Kyllästysainetta voi käyttää kun teltta on paikoillaan ulkona niin tuuletuksesta ei tarvitse muuten olla huolissaan.Kokemusta usealta vuodelta ja taas pitäisi pestä nyt syksyllä kun saa naruilla kuivattua koko teltan.A-mitta 1006

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:04
« Vastaus #3 : 26.09.2017 kello on 15:42 »

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 1.06.2018 kello on 15:00
« Vastaus #4 : 27.10.2017 kello on 13:25 »
Kiitoksia vastauksistanne.

Olen tässä selaillut noita vastauksia ja kuunnellut ilmoittamianne hintoja, mutta en voi kun todeta että mistä ihmeestä te noin halvalla saatte teltan pesun?

Täältä suunnalta löytyi tasan yksi pesula ja sielläkin 250 Euroa kyllästysaineen kanssa! Mun mielestä aika hiton suolainen hinta vaikka olisikin kyllästetty...

Sivustoa katsottu kertaa

Ubuntu, täysiverinen käyttöjärjestelmä.

karavaanari.org powered by Debian Linux