Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Viinikanniemi vai joku muu paikka, 23-25.9 2011?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: risto66 - 15.08.2011 kello on 11:48 ---23-25.9 2011 telaranta? :D
--- Lainaus päättyy ---
juu juu sama paikka , miten oon saanut sen nimen päähäni ... päätymään järveen .. no ranta tai järvi niin eikös siellä sit nähdäkkin ..?.... :D
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 15.08.2011 kello on 12:14 --- juu juu sama paikka , miten oon saanut sen nimen päähäni ... päätymään järveen .. no ranta tai järvi niin eikös siellä sit nähdäkkin ..?.... :D
--- Lainaus päättyy ---
Äänestys päättyy tänään. Enemmistö näyttäisi olevan Telarannan kannalla. Huomenna se varmistuu! ;D
Haapaniemen Paroni:
Tietää ottaa aamukamman esille ;D siellä nähdään ja pidetään hauskaa koko rahan edestä ;D ;D
Dorotea:
Äänestysaika on päättynyt ja enemmistö äänestäjistä, 51,9%, oli Padasjoen Telarannan kannalla. Joten treffit pidetään sitten siellä. Uskon, että valintanne oli oikea, monelle myös uusi paikka.
Teen listan johon toivon tulijoiden ilmoittavan tulostaan sinne, ei tarvitse poimia tästä ketjusta niitä. Ja ehkä kaikkia ei edes tässä ole. Laittakaa siihen henkilömäärä mukaan. Kiitos!
Dorotea:
Olen myös laittanut infon puolelle tiedon tapahtumasta. Saa nähdä, tuleeko sieltä kyselyjä/ilmottautumisia treffeille. Toivottavasti! ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta