Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Viinikanniemi vai joku muu paikka, 23-25.9 2011?
Dorotea:
En ole laittanut vielä sinne tietoa. Tulee myöhemmin.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 12.08.2011 kello on 23:56 ---Minä tarjoan paikkaa, meillä kotona Kellon Kiviniemessä. Tännehän ei voi kellään olla pitkä matka, Nuorgamiin hieman pitempi kilometreissä kuin Helsinkiin. Ohjelmaa tarjoan erillaisia "pihaleikkejä", mökki on noin 250m linnnuntietä johon myös mahtuu merenrantaan monta vaunua, mutta kyllä yksi 10 vaunukuntaa mahtuu meidän pihallekkin. Ja jos tänne sovitaan, niin yks ohjelmanumero tulee olemaan Saunamaraton, savusaunan ja peräkärrysaunan välillä, tietty kalamiehille löytyy omat puitteensa, kuin saaressa sienestys sekä ennenkaikkea Tyrnimarjapensaissa käsien puhkomiset ;)
--- Lainaus päättyy ---
kiitoksii kutsusta .. kuulosta kivale paikalle ... mut taitaa tuo poppoo olla menossa , kuitenkin sinne telajärvelle .. ja mä ainakin tykkään mennä sinne autotehtaalle :)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 12.08.2011 kello on 23:56 ---Minä tarjoan paikkaa, meillä kotona Kellon Kiviniemessä. Tännehän ei voi kellään olla pitkä matka, Nuorgamiin hieman pitempi kilometreissä kuin Helsinkiin. Ohjelmaa tarjoan erillaisia "pihaleikkejä", mökki on noin 250m linnnuntietä johon myös mahtuu merenrantaan monta vaunua, mutta kyllä yksi 10 vaunukuntaa mahtuu meidän pihallekkin. Ja jos tänne sovitaan, niin yks ohjelmanumero tulee olemaan Saunamaraton, savusaunan ja peräkärrysaunan välillä, tietty kalamiehille löytyy omat puitteensa, kuin saaressa sienestys sekä ennenkaikkea Tyrnimarjapensaissa käsien puhkomiset ;)
--- Lainaus päättyy ---
ei ku kelloon jonain toisena viikonloppuna pohosen orgin syys treffit.. noi melkeen naapurina ois kiva käyvä....
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 14.08.2011 kello on 16:22 ---ei ku kelloon jonain toisena viikonloppuna pohosen orgin syys treffit.. noi melkeen naapurina ois kiva käyvä....
--- Lainaus päättyy ---
Sait ylipuhuttua ;)
Haapaniemen Paroni:
23-25.9 2011 telaranta? :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta