Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Vetoauto vaihtuu
migel:
No mulla on ollut epäonni matkassa kun hajos laturi- se oli kallis, vetarin rikkoutuneesta kumista johtuen meni vetari,vaihdoin molemmat samaan syssyyn, puhaltimen moottori simahti, takajarrut menee joka toinen vuosi vaihtoon/huoltoon mutta kone on loistava! Knock knock...
Naftapihi etc.
Ruosteherkkiä ovat- olen maalannut tuon jo kertaalleen,- mutta mitäpäs tuosta,- tarkoitinkin hintahaarukkaa, missä mainitsin kilometrit???
Kyllä noita haisujakin saa huokealla kun rahalla ostaa mutta niissä on kilsoja jo sitten 3-400 000. Ei hyvä
migel:
Täytyykin kokeilla tolla teli Hobbyllä miten tulee perässä kun sitä sillä en ole vielä vetänyt. No luulis kait sitten tulevan kun kerran mamman Pösölläkin tuli nätisti Vihdin suunnalta tänne...
Mutta sitä kun vähän kyllästyy välillä noihin samoihin peleihin.
Ja vetäähän noi chevyt minne vaan mutta lompsa ei oikein tykkää pidempiä vetoja...
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 5.01.2012 kello on 21:52 ----Alan Samaa mieltä >:( Kyllähän sitä velkaa saa tehdä jos on varaa :D Monellako lukee omistajan kohdalla rahotus yhtiön nimi ;D ;D
Edit: lainaus korjattu, admin
--- Lainaus päättyy ---
Hep
migel:
Hei paljonko farkku Volvo V70 dieselillä saa vetää? Mulla tolla kasipuolikkaalla saa vetää 1600kg oliskohan dieselillä enemmän?
pamaus:
V70 D5 manuaali 1800 kg ainakin vuosimallit 02-08
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta