Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Vetoauto vaihtuu

<< < (5/20) > >>

Alan:
^

Olen samaa mieltä ja toivoisin, että täällä EI ala minkäänlaista "kellä on varaa vaihtaa vetoautoa" -keskustelua.

Kaikki ovat tällä foorumilla samanarvoisia kaluston laadusta, titteleistä sun muista riippumatta.

Hyvää loppiaista kaikille!
-Alan

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  5.01.2012     kello on 21:28 ---^

Olen samaa mieltä ja toivoisin, että täällä EI ala minkäänlaista "kellä on varaa vaihtaa vetoautoa" -keskustelua.

Kaikki ovat tällä foorumilla samanarvoisia kaluston laadusta, titteleistä sun muista riippumatta.

-Alan

--- Lainaus päättyy ---

Se on täälläkin samanlailla kuin armeijan kapiaiset saunanlauteilla, ei arvomerkkejä. ;D ;D

EMV:
Onneksi olkoon uuden auton johdosta.
Toivotamme teille turvallisia ja mukavia kilometrejä.  :)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  5.01.2012     kello on 21:28 ---^

--- Lainaus päättyy ---

-Alan Samaa mieltä >:( Kyllähän sitä velkaa saa tehdä jos on varaa :D Monellako lukee omistajan kohdalla rahotus yhtiön nimi ;D ;D

Edit: lainaus korjattu, admin

99:

--- Lainaus käyttäjältä: JuhaL -  5.01.2012     kello on 18:32 ---Lisävarusteeksi tuli vielä tasonsäädin Nivomat, josta ei minulla aiempaa vetokokemusta vaunun kanssa ole.

--- Lainaus päättyy ---

hyvä varuste, minulla oli edellisessä kulkimessa vastaava (ei ollut Volvo), vaikka takakontti oli pullollaan ja vaunu perässä niin muutaman kilsan jälkeen ryhti oli kuin tyhjällä autolla ja jousitus toimi kuten pitääkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View