Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunun talvikäytöstä ja pakusta veturina (Caravan-messuketjusta jaettua)

<< < (3/4) > >>

Pate:
Kyllä minä olen ollut tyytyväinen pakuun vetoautona.
Meilläkin tuo Jumpy 1.6 litran moottorilla mutta välitykset sellaiset että hyvin jaksaa vetää vaunua.
Vitosvaihteellakin vetää hyvin.Nyt laitoin power-boksin niin katsotaan pieneneekö kulutus (nyt vaunun kanssa n. 11l/100km).
Oli yksi välivuosi kun m-auto myytiin eikä ollut vaunua niin pari kertaa yövyttiinkin tuossa autossa kun ei mökkejä ollut vapaana leirintäalueella.
Toinen peti tuon tarvikelaatikon päälle ja toinen patja lattialle.
Tarvikelaatikon takaosassa luukun alla löytyy jopa Porta-Potti  ;D
Ja auton koko sellainen että Tallinnan laivalla menee henkilöauto kannelle.Kuten näkyy kuvasta  :laugh:

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate-caravaanari - 21.01.2018     kello on 14:08 ---Kyllä minä olen ollut tyytyväinen pakuun vetoautona.
Meilläkin tuo Jumpy 1.6 litran moottorilla mutta välitykset sellaiset että hyvin jaksaa vetää vaunua.
Vitosvaihteellakin vetää hyvin.Nyt laitoin power-boksin niin katsotaan pieneneekö kulutus (nyt vaunun kanssa n. 11l/100km).
Oli yksi välivuosi kun m-auto myytiin eikä ollut vaunua niin pari kertaa yövyttiinkin tuossa autossa kun ei mökkejä ollut vapaana leirintäalueella.
Toinen peti tuon tarvikelaatikon päälle ja toinen patja lattialle.
Tarvikelaatikon takaosassa luukun alla löytyy jopa Porta-Potti  ;D
Ja auton koko sellainen että Tallinnan laivalla menee henkilöauto kannelle.Kuten näkyy kuvasta  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Kotitarpeiksi ruokajuomaa 8)

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 21.01.2018     kello on 16:49 ---Kotitarpeiksi ruokajuomaa 8)

--- Lainaus päättyy ---
Niimpä  Thumb
!000kg kantavuus.Joskus tuotu isompikin satsi.

Oulaa:

En minä tuossakaan yhdistelmässä keksinyt mitään valitettavaa.
Mese oli 2,7 viislovinen automaatti .
Sitten ko autosta poisti kaikki välykset ja laitto uudet iskarit ja ohjuukulmat nelipistesuuntaukse lla melkein kuntoon nii mukavahan silloli töryytellä.
Tuommonen Solikka ei muuta ko näki peileistä että se on siellä.
No se veto nyt jäi muutamiin satoihin kilsoihin etten isompaa tutkielmaa siitä tehnyt muuta ko että helppoa se oli. 

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate-caravaanari - 21.01.2018     kello on 14:08 ---Ja auton koko sellainen että Tallinnan laivalla menee henkilöauto kannelle.Kuten näkyy kuvasta  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Oikein kuormattu.  Thumb

Ihan taakse jos laittaa, niin takajouset painuu ja tullimies poimii jonosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View